به گزارش لنگرخبر، امام جمعه کومله در خطبه های این هفته نماز جمعه با توجه به مقارنت ایام شهادت امام زین العابدین (ع)، گفت : اما سجاد(ع) بعد از عاشورا به همراه حضرت زینب(س) فرهنگ سازی را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و در کنار تربیت نیرویهای عقلانی با استکبار زمان خود در زمینه های سیاسی و اجتماعی مبارزه کردند.



حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی افزود : تعامل با آمریکا یعنی زندگی در کنار بنی امیه زمان و ذلت و خواری در برابر بت های زنده به شمار میرود.

وی با بیان اینکه ادبیات آمریکا، ادبیات قرون وسطایی است، اظهار کرد : ما از عربده های آمریکا هراسی نداریم و همه گزینه های ما روی میز خواهد بود.

اما جمعه کومله عنوان کرد : تروریست زاییده نقش محوری آمریکا در منطقه است، امریکا ابتدا بچه های نامشروع خود را در عراق و افغانستان سامان دهد و بعد به فکر حقوق بشر باشد.

سلیمانی گفت : تا زمانی که آژانس خیال خامش از برنامه هسته ای ایران راحت نشد و اظهار نکرد که دیگر سوالی ندارم مسئولین حق هیچ گونه اقدامی در اراک وفردو را ندارند.

وی با بیان اینکه آنهایی که برای خوشایند برخی جناح های سیاسی، نهضت امام حسین (ع) را تحریف میکنند عالم نمایی بیش نیستند، افزود : جابجایی مسئولین در آستانه انتخابات چیزی جز هوس سالاری نیست ، باید شایسته سالاری محور کارهای اجرایی قرار گیرد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انتخابات بین

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان