به گزارش لنگرخبر، مسئول تربیت و آموزش سپاه آستانه اشرفیه شامگاه گذشته در یادواره شهید محمد فلاح عباسی که در مسجد سالکویه برگزار شد، گفت : دشمنام بعد از به شهادت رساندن امام حسین(ع) و یارانش، در صدد حذف نام و یاد امام حسین(ع) نیز بودند که با اراده خداوند و افشاگری های زینب کبری موفق به انجام آن نشدند.



حجت الاسلام ابراهیم اختردانش با بیان اینکه کربلا گنجینه شیعه است، اظهار کرد : بارز ترین هدف امام حسین در کربلا، پاسداری از دین اسلام بود که به عنوان یکی از زیبائی های واقعه کربلا میتوان از ان نام برد.



وی افزود : در مسیر اطاعت و بندگی خداوند و پیروی از مکتب اسلام، گاها سختی هایی در مسیر راه قرار میگیرد که مومن به جهت استواری اسلام باید مقاومت کند.



اختر دانش بهترین راه فرار از مصیبت ها، پناه بردن به خداوند است، اضافه کرد : اگر کارها با یاد خدا آغاز شود قدم های ما نیز برای ادامه مسیر حق استوار تر خواهد بود.



مسئول تربیت و آموزش سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه برخی در مسیر راه کربلا از خواب غفلت بیدار شدند و به امام زمان خود پیوستند، گفت : معصومین همواره به دنبال بیدار کردن انسان ها و هدایت به سوی خداوند متعال تلاش کردند و برای حفظ دین نیز باید بعد از امام شناسی، ولایت مدار باشیم.



شهید 13 ساله محمد فلاح عباسی در 17 آبان 1390 در انفجار اتوبوس زائران حسینی در عراق به شهادت رسید.

_MG_8703 _MG_8713 _MG_8715 _MG_8744 _MG_8762 _MG_8768


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان