مسابقات گروه دوم زیر گروه دسته یک کشور از 1 الی 5 بهمن 1392 در زمین فوتبال ساحلی چمخاله در حال برگزاری است.

به گزارش لنگرنیوز ، مسابقات گروه دوم زیر گروه دسته یک کشور از 1 الی 5 بهمن 1392 در زمین فوتبال ساحلی چمخاله در حال برگزاری است.

 

اسفندیار فمیهی در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه دسته یک کشور در 3 گروه قرعه کشی شد و از گروه اول که به میزبانی بابلسر برگزار شد تیم های بابلسر و شاهین شهر اصفهان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

 

نائب رئیس هیئت فوتبال لنگرود اظهار کرد : گروه دوم با حضور 5 تیم شهرداری نوین تبریز ، امید لنجان اصفهان ، کویر اردکان یزد ، شباب نوین کرمانشاه و شهرداری چاف و چمخاله در زمین ساحلی چمخاله در حال برگزاری است.

 

وی افزود : مسابقات گروه دوم از 1 اسفند آغاز شد و تا 5 اسفند ماه 1392 ادامه دارد تا در نهایت دو تیم از گروه دوم برای نیمه نهایی انتخاب می شوند.

 

فهیمی اظهار کرد : از گروه سوم که به میزبانی بندر گناوه برگزار شد تیم های چابهار و گناوه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

 

نائب رئیس هیئت فوتبال لنگرود گفت : تا کنون دو تیم از گروه اول و دو تیم از گروه سوم به مرحله نیمه نهایی زیر گروه دسته یک صعود کرده اند و باید تا 5 اسفند ماه منتظر پایان مسابقات گروه دوم باشیم تا دو تیم برتر مشخص شوند.

 

وی با بیان اینکه مسابقات نهایی با حضور 6 تیم در نیمه دوم اسفند ماه 1392 برگزار می شودافزود : تا کنون هماهنگی های لازم با کمیته هیئت فوتبال ، مسئولین و تیم های صعود کننده انجام شده تا مرحله پایانی این مسابقات را در ساحل چمخاله برگزار کنیم. 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان