به گزارش لنگرخبر،  در این دیدار که عصر دوشنبه و در یک هوای کاملا ابری در زمین ورزشی شهدای لنگرود برگزار شد تیم میزبان مقابل میهمان خود به برتری یک بر صفر دست یافت تا پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه طعم برد را چشید.

در دقایق نخست لنگرودیها بهتر از حریف بازی را شروع کردند بطوریکه در بیشترین دقایق مالکیت توپ ،بازی و میدان را در اختیار داشتند و تیم میهمان نیز بازی هوشمندانه از خود به نمایش گذاشت اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد.

بهترین بخت گلزنی برای تیم ره گستران لنگرود در دقیقه 23 بازی به دست آمد که ضربه سر بازیکن این تیم را مدافع حریف در آستانه ورود به دروازه به بیرون کشید تا بهترین موقعیت گلزنی تیم میزبان از دست برود نیمه نخست با همین تک موقعیت تیم میزبان و بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم این تیم میهمان بود که در دقیقه 59 بازی و در شرایطی که بازیکن این تیم تک به تک با دروازه بان میزبان بود نتوانست دروازه لنگرود را باز کند .

لنگرودیها که از دو بازی قبل یک تساوی و یک باخت در کارنامه خود داشتند برای رسیدن به گل در این بازی فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند و کافی بود تا دقیقه 72 صبر کنند که در این لحظه محسن کاظمیان با شلیک تماشایی و بدور از دسترس دروازه بان توپ را وارد دروازه میهمان کرد تا بازی خوبش را با این گل زیبا تکمیل کند،تاکستانیها پس از دریافت گل و برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردند و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه میزبان پیش رفتند اما نتوانستند موقعیتهای به دست آمده را تبدیل به گل کنند و این بازی سرانجام با همان گلی که در دقیقه 72برای ره گستران لنگرود به دست آمد به پایان رسید .

ره گستران لنگرود با این برد چهار امتیازی شد .

سرمربی تیم پدیده تات تاکستان قزوین پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت :تیم ما در نیمه اول بهتر از حریف ظاهر شد اما در نیمه دوم خوب کار نکردیم و می توانستیم بهتر از این عمل کنیم.

خسرو نژاد فلاح افزود :تیم ما پس از دریافت گل فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کرد و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که با بی دقتی به هدر رفت.

سرمربی تیم ره گستران لنگرود نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد :تیم ما در نیمه نخست انسجام تیمی خوبی نداشت و نتوانستیم موقعیتهای خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

مهدی حسین زاده افزود :در نیمه دوم تیم حریف عملا چیزی برای گفتن نداشت و خدا را شکر که توانستیم مزد برتری خود را با زدن یک گل بگیریم و سه امتیاز حساس خانگی که به آن نیاز مبرم داشتیم دست پیدا کنیم.

در لیگ دسته سوم فوتبال کشور پنج گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان