به گزارش لنگرخبر، در این دوره از مسابقه ها، تیم های برتر در رشته های زبان، امداد و کمک های اولیه، اسکان اضطراری و حمل مصدوم انتخاب و معرفی شدند.

در این رقابت ها در بخش خواهران در رشته زبان، تیم های آستانه اشرفیه، رودسر و بندرانزلی به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقه ها را به خود اختصاص دادند.

در رشته امداد و کمک های اولیه تیم شهرستان رودبار عنوان اول را به دست آورد، سیاهکل در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم شهرستان رودسر سوم شد.

در رقابت های اسکان اضطراری تیم های شهرستان سیاهکل ، املش، لنگرود به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته حمل مصدوم نیز تیم شهرستان لاهیجان در جایگاه اول قرار گرفت، سیاهکل عنوان دوم را به دست آورد و تالش سوم شد.

در گروه برادران نیز در رشته زبان تیم های شهرستان بندرانزلی ، صومعه سرا و تالش به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته امداد و کمک های اولیه رضوانشهر عنوان اول را به دست آورد، شفت در جایگاه دوم قرار گرفت و فومن سوم شد.

در اسکان اضطراری تیم شهرستان بندرانزلی اول شد، تیم های شهرستان های رودسر و رشت به ترتیب عنوان دوم و سوم را کسب کرد.

در حمل مصدوم نیز تیم های لاهیجان، رشت و رودسر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در بیست و هفتمین دوره مسابقه های استانی رقابت مهر ، یکصد و 96 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر گیلان در رده های سنی 18 تا 29 سال با هم رقابت کردند.

علی رضا خصوصی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ارتقای توانمندی های علمی اعضا، ایجاد بستر آموزشی و فضای رقابتی سالم بین جوانان و تربیت نیروهای زبده و با تجربه برای مقابله با حوادث احتمالی از اهداف این رقابت ها است.

وی این رقابت ها را تمرین فعالیت های گروهی و کمک به استمرار ارتباط آن با سازمان به منظور بهره مندی از خدمات ارزشمند اعضا و پیشبرد اهداف عالی جمعیت هلال احمر دانست
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان