سرهنگ رمضانعلی طالبی اضافه کرد : امام راحل اسلام را عزیز کرد و این دژ محکم را برای ایران فراهم آورد و امروز کسانی که دین هم ندارند نگاهشان به ایران و انقلاب اسلامی است.

به گزارش لنگرنیوز ، رمضانعلی طالبی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی سرگروه های شجره طیبه صالحین بسیج کارگری اردوگاه شهید میرزا کوچک خان چمخاله گفت : انقلاب اسلامی ایران فرهنگ عدالت محوری را درجهان طنین انداز کرده است و شهدای گرانقدر 8 سال جنگ تحمیلی باعث شدند تا امروزه بیداری اسلامی در دنیای اسلام ایجاد شود.

 

سرهنگ طالبی افزود : برای استکبار جهانی قابل تصور نبود که ژاندارم سابق امریکا در خاورمیانه امروز به عنوان یکی از کشور های موفق در تولیدات علمی و هسته ای فعالیت می کند و این امر مرهون خون شهدا بویژه شهدای هسته ای هستند که ایران را بی نیاز از کشور های سلطه طلب کردند.

 

وی اظهار کرد : در سال های گذشته در بسیاری از زمینه ها دچار تحریم بودیم و بچه های بسیجی بودند که توانستند مشکلات را کنار بزنند و گزینه های روی میز استکبار را نابود کنند.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری درباره سلطه امریکا افزود : امریکا در چند سال اخیر در قبال ایران هر کاری را که توانسته است را انجام داد و این روحیه بسیجی مردم بود که در برابر امریکا قد علم کرد و مقاومت کردند.

 

وی گفت : نقش ایران در معادلات جهانی را تاثیرگذار است و ایران با رد شرط های غربی ها معادلات آنان را بر هم زد و نتیجه را به سود عوض کرد.

 

طالبی با اشاره به تاثیر انقلاب در سایر کشور ها افزود : سوریه به دلیل استفاده از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران توانست در مقابل سلطه مقاومت کند و این از برکت های انقلاب است چرا که امریکا با اصل اسلام مخالف است.

 

سرهنگ رمضانعلی طالبی اضافه کرد : امام راحل اسلام را عزیز کرد و این دژ محکم را برای ایران فراهم آورد و امروز کسانی که دین هم ندارند نگاهشان به ایران و انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص اسرائیل که فرمودند اگر اسرائیل غلطی بکند هیفا را با خاک یکسان می کنیم افزود : این سخنان رهبری همانند سخنان امام راحل است که فرمودند  امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

طالبی افزود : یکی از رویکردهای جدید بسیج کارگری، رویکرد اقشاری است و امروز در جبهه اقتصادی باید با هم همفکری کنیم .

 

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت : امروزه ایران در جبهه مقاومت قرار دارد مردم در حماسه 9 دی با بصیرت خود خواب خوش را از دشمن گرفتند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان