به گزارش لنگرخبر، ماجرای شکایت باشگاه سایپا از بازیکن تیم استقلال ابعاد جدیدی هم پیدا کرده است. حاج محمدی حدود یکسال و نیم است که به باشگاه سایپا وعده داده تا طلب 50 میلیون تومانی این باشگاه را پرداخت کند اما تا امروز اقدامی برای پرداخت بدهی اش نکرده است.

باشگاه سایپا از ابتدای این فصل حکم محرومیت حاج محمدی را دریافت کرده و حتی نامه علیرضا اسدی دبیر کل فدارسیون را هم در اختیار داشته که حاج محمدی از هرگونه فعالیت فوتبالی تا پرداخت بدهی سایپا منع شده است. با این حال مدیران باشگاه سایپا به دلیل اینکه حاج محمدی در باشگاه سایپا رشد و پرورش کرده است نسبت به او نرمش نشان دادند و این رای و حکم را اجرا نکردند تا شاید حاج محمدی طلب این بازیکن را پرداخت کند.

حتی مدیران باشگاه تصمیم می گیرند در آستانه دربی پایتخت حکم محرومیت حاج محمدی را به اجرا بگذارند که بازهم به دلیل اینکه اولین دربی این بازیکن محسوب می شده از این کار منصرف می شوند اما امروز دیگر مدیران باشگاه سایپا خواهان دریافت طلب 50 میلیون تومانی شان شدند.

هم اکنون پدر امین حاج محمدی در باشگاه سایپا حضور دارد تا شاید بتواند رضایت باشگاه را برای بخشش محرومیت پسرش جلب کند اما تا این لحظه موفق به انجام این کار نشده است و مدیرعامل باشگاه باید دستور این رضایت را بدهد که امروز در باشگاه حضور ندارد.

از سوی دیگر باشگاه سایپا بابت حق رشد خود از باشگاه نفت تهران هم شکایت کرده است و این باشگاه باید حق رشد حاج محمدی را به باشگاه سایپا بپردازد که آن پرونده ارتباطی به حاج محمدی پیدا نمی کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان