به گزارش لنگرخبر، فرماندار لنگرود با تبریک هفته بزرگداشت بسیج گفت: امروز بسیج پرچمدار مبارزه بر علیه جبهه مستکبرین در سرتاسر عالم است.



 



وی با تاکید براینکه مردم در جمهوری اسلامی تکیه گاه اصلی محسوب می شوند، افزود: همه در رکاب جمهوری اسلامی باید ید واحده باشیم و این وحدت و همزبانی در آحاد ملت بیانگر اتحاد و همدلی است.



 



جوادپور با بیان اینکه فرهنگ اخلاص، حمایت از نظام و ولایت، مقابله با ظالمین و حفاظت از کیان نظام و انقلاب در فرهنگ بسیجی متبلور است، تصریح کرد: بسیج مسیر رشد و ترقی جمهوری اسلامی را هموارو تشکیل ارتش 20 میلیونی و دهها میلیونی بسیج نیز منجر به بازدارندگی دشمن از هرگونه فکر تهاجم شد.



 



فرماندار لنگرود، بسیج عمومی ملت ایران را بزرگترین عامل بازدارندگی آمریکا و غرب نسبت به جمهوری اسلامی عنوان و اذعان کرد: قدرت بسیج عمومی در هیج کجای دنیا نیست و بازدارندگی قوی ما نشات گرفته از قدرت بسیج عمومی است.



 



وی هفته بزرگداشت بسیج را فرصتی برای قدرشناسی از حماسه های این قشر با اخلاص دانست و افزود: امنیت و آرامش نعمت والایی است که امروز ما با قدرت در مقابل استکبار ایستاده و نقطه اتکا آرامش ما نیز از حضور و توانمندی بسیج نشات می گیرد.



 



جوادپور  با بیان اینکه حس قدرشناسی عمل اخلاقی و دینی است، خاطرنشان کرد: این هفته باید با وحدت و همدلی بسیجیان تقدیر شود و هفته بسیج، دفاع مقدس و دولت نیز بهانه ای است که ما بگوییم همیشه آماده ایم و ید واحده ما نیز تجلی بسیج است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان