به گزارش لنگرخبر، چندی پیش بود که سعید قاسمی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شهید سیرت نیا، شهید مدافع حرم در رشت برگزار شد حضور یافته و به سخنرانی پرداخت. متاسفانه در مقطعی از این سخنرانی برخی از افراد حاضر در این مراسم شعارهای تندی را بر علیه سخنگوی دولت سر دادند.

این اتفاق در حاشیه این مراسم کافی بود تا رسانه های اصلاح طلب و برخی از مسئولین استانی در گزارشات و گفتگوهای جداگانه بروز چنین اتفاقاتی را در مذموم شمارده و آن را محکوم نمایند. در این میان اما اظهارنظر یکی از نمایندگان گیلان در نوع خود قابل تامل و البته قابل پیش بینی بود. 

وی که خود یکی از افراد حاضر در این مراسم بود، بعدها در گفتگویی که توسط رسانه یکی از نزدیکان وی منتشر شد، مدعی شد که بروز چنین رفتاری و سر دادن شعارهای اینچنینی عملی غیراخلاقی و ناپسند می باشد. 

به زعم نگارنده، مراسم بزرگداشت یک شهید مدافع حرم محلی برای سردادن شعارهای این چنینی نبوده و نمی بایست افراد حاضر در این مراسم آب گل آلود را برای ماهی گیری عده ای فرصت طلب مهیا کنند. لقب " فرصت طلب" از این رو به این نماینده گیلان اعطا می شود که وی خود در فحاشی ید طولایی داشته و در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری از طرفداران پروپا قرص قالیباف بوده است. با این حال پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات، در چرخشی جانانه خود را به دولت نزدیک و توانست از حمایت های دولت در مواردی همچون اخذ پست مدیریتی برای نزدیکان خود، نادیده گرفته شدن تخریب های گسترده محیط زیست و ... استفاده نماید.

متاسفانه بروز چنین اتفاقاتی تنها فرصت را برای مظلوم نمایی عده ای خاص فراهم می آورد چرا که اینان هیچ اعتقادی به هیچ گفتمانی اعم از اصلاح طلبی و اصولگرایی نداشته و تنها سعی می کنند با سواری گرفتن از موج احساسات مردمی، اندک رای بیشتری در آستانه انتخابات کسب نمایند. 

اتفاقاتی که در سخنرانی فیاض زاهد در لاهیجان به وقوع پیوست و نشانه گیری انگشت اتهام به سمت و سوی مسئولان ستاد روحانی در لاهیجان را می توان نمونه دیگری از این قبیل اشتباهات دانست چرا که مدتهاست بین طرفداران اصلاح طلبان افراطی مثل فیاض زاهد و اعضای ستاد روحانی و اعتدال گرایان اختلاف نظر جدی وجود دارد.نمونه این موضوع زاپاس خواندن حزب اعتدال و توسعه توسط فیاض زاهد بود که با عکس العمل کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه  در گیلان مواجه شد و ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان هم در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین اظهار داشت دعوت از چهره ای همچون فیاض زاهد برای سخنرانی آن هم در روز استکبارستیزی، توسط سه نفر صورت گرفته و مسئولان ستاد روحانی و البته بزرگ بشر، مشاور فرماندار لاهیجان میزبان این مراسم نبوده و هیچ نقشی در این میان نداشته اند. 

امید است جوانان ارزشی و حزب اللهی در آستانه انتخابات با هوشمندی، مانع از آن شوند که برخی از نمدی که از تحریک احساسات پاک آنان به وجود می آید، برای خود کلاهی بدوزند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان