به گزارش لنگرخبر، دو روز مانده به ال کلاسیکو داغ اسپانیا که همه فوتبال دوستان منتظر این بازی جذاب و تماشایی هستند و همه چشم ها به انتظار این است که مسی در این دیدار بازی کند اما غافل از اینکه ال کلاسیکو جذاب دیگری در همان روز برگزار می شود. ال کلا سیکو ایتالیا بین بیانکونری و روسونری که همیشه یکی از جنجالی ترین دیدارهای فوتبال به شمار می آمد، روز شنبه برگزار خواهد شود.

ترکیبی که مربیان این دو تیم برای این دیدار تدارک دیده اند از اهمیت بالایی قرار دارد.

بر اساس گزارش اسکای اسپورت میهایلوویچ سرمربی آث میلان قصد دارد با سیستم تهاجمی 3-3-4 بازیکنان خود را به میدان بفرستد. بوناونتورا هم پس از محرومیت در بازی قبلی مقابل آتالانتا به جای آندرا پولی در میانه ی میدان بازی خواهد کرد.

آندرا برتولاچی هنوز مصدوم است و عملکرد آندرا پولی در تمرینات راضی کننده نبوده است به همین دلیل بوناونتورا از ابتدا بازی خواهد کرد.

نیانگ و السیو چرچی هم به عنوان پیستون کناری بازی خواهند کرد. کارلوس باکا نیز به دلیل بازی های بین المللی دیر به تمرینات میلان اضافه خواهد شد و تنها یک روز با هم تیمی هایش تمرین خواهد کرد. در صورتی که باکا نتواند از ابتدا وارد میدان شود آن گاه لوییز آدریانو در کنار نیانگ و چرچی بازی خواهد کرد.

این دیدار روز شنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان