دشمن از صلابت ایمانی بسیج هراس دارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۵ چاپ کد خبر: 40653
به گزارش لنگرخبر، آیت الله زین العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته بسیج با تبریک میلاد امام کاظم (ع)، اظهار کرد: امام کاظم (ع) در راه کلمه حق مظلومانه به شهادت رسید.

وی ائمه (ع) را الگوی تمام شهدا عنوان کرد و افزود: در ماه صفر قرار داریم و باید از واقعه عاشورا درس بگیریم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایام بازگشت اهل بیت امام حسین (ع) به کربلا نزدیک است، تصریح کرد: امسال جمعیت میلیونی برای حضور در اربعین امام حسین (ع) در حال آماده شدن هستند.

وی امام زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) را الگوی تمام بسیجیان خواند و گفت: بسیج و سپاه دنباله رو خاندان اهل بیت (ع) هستند.

قربانی بر قدرشناسی از انسان های دلسوخته و فداکار تأکید کرد و یادآور شد: امیدواریم خداوند ما را با شهدا به ویژه شهید سردار همدانی محشور کند.

وی با تأکید بر ثبات قدم در راه خدا، خاطرنشان کرد: بسیج بین مردم دارای عزت بوده و دشمن از پیروی بسیج از ولایت فقیه ناراحت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به عزت گذاشتن مردم به بسیج اشاره کرد و متذکر شد: عزت بسیج ذاتی بوده و آن را با شایستگی، فداکاری، جهاد، ایثار، حق گویی و طرفداری از ولایت کسب کرده است.

وی افتخار بسیج را اطاعت از خدا، پیامبر (ص) و ائمه (ع) خواند و افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس از میدان های مین و آتش گذشتند و به جایگاه رفیع رسیدند.

قربانی وحشت دشمن را به دلیل صلابت ایمانی و اعتقادی بسیج عنوان کرد و گفت: مردم از سربازانی که برای استکبار توسط عربستان در یمن می جنگند نمی ترسند اما بسیجیان انصارالله براساس اعتقادات با دشمن مبارزه می کنند.

وی ملجاء بسیج را خداوند دانست و خاطرنشان کرد: بسیج برخاسته از ملت بوده و تنها اطاعت و دستور خدا را محور کارها قرار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیج بصیرت افزایی و آموزش دینی را در سایه خدا و ولی امر مسلمین انجام می دهد، متذکر شد: بسیج سدشکن بوده و به حمایت از مردم بر می خیزد و ثابت کرده فرمانبر خدا و اهل بیت (ع) است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان