به گزارش لنگرخبر، امام جمعه کومله در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، گفت : راه بیرون رفتن از سبک زندگی غربی، خارج شدن از سلطه فرهنگی شیاطین زمان است و تلاش در این زمینه، جهاد کبیر برای نظام اسلامی قلمداد می شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به فرارسیدن هفته با بسیج افزود : ظرفیت بسیج برای مهار مشکلات جامعه پایان ناپذیر است و لازم است مدیران و مسئولان، به این سرمایه عظیم اعتماد کرده و آن را بهتر بشناسند.



وی اظهار کرد : پیشگامی بسیج در همه عرصه های فرهنگی، نظامی وتربیتی، مخصوصا اقتصاد مقاومتی و راه اندازی بیش از 70 هزار واحد تولیدی در یک سال و نیم گذشته، نشان از عزم راسخ این نهاد مردمی برای یاری به نظام جمهوری است.

امام جمعه کومله با اشاره به تعهدات ایران و 5+1 برای اجرای تعهدات برجام، اضافه کرد : عقلانیت سیاسی و تجربه تاریخی کشور، به ما اجازه نمی دهد قبل از گزارش کامل آژانس اقدامی جدی انجام دهیم.

سلیمانی اظهار کرد : عاقبت سناریوی جدید آمریکایی صهیونیستی تکفیری برای تخلیه خروش مسلمانان در سوریه، آتش خود ساخته ای برای سوزاندن حامیان تروریست شد که لازم است جوامع غربی از حوادث پاریس در حمایت از تروریسم عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه حوادث پسا داعش مسئله مهم در جهان اسلام باشد، اضافه کرد : پس از نابودی داعش باید فکر داعش هم نابود گردد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان