به گزارش لنگرخبر،علی رضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت:اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی براینکه مسئله PMD حل نمی شود و تحریم نیز برداشته نخواهد شد اظهار داشت: آمریکا از روز اول برجام را نقض کرده و بنده مکررا آن را اعلام کرده ام.

وی ادامه داد: در بند ۸ برجام به صراحت اعلام شده که طرفین باید به آنچه در این توافقنامه آمده و تمامی اهدافی که منتج به جمع بندی آن شده، دقت کرده و حتی در کلام و گفتارشان نیز آن را رعایت کنند.

زاکانی تصریح کرد: این در حالی است که آمریکا هیچ گاه این موارد را رعایت نکرده و همواره به تهدید علیه کشورمان اقدام کرده است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت افزود: بر این باورم که آمریکایی ها نخواهند گذاشت که برجام روند عادی خود را طی کند؛ اصلا قصد آن ها از برجام، حل مسئله نبود؛ قصدشان آن بود که هم مسئله حل نشود و هم مشکلی بر مشکلات قبلی اضافه کنند.

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس اگر PMD حل نشود، به تبع کار ملغی خواهد ماند و باید گفت چنانچه آمریکا بخواهد در قالب برجام به بهانه جویی و بهانه تراشی بپردازد، به طور قطع مسئولان کشور پاسخ آن را خواهند داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان