به گزارش لنگرخبر؛چندی است که به لطف وظیفه شناسی وزرا و مسئولان مملکت اشتغال زایی شده و بر تعداد دست فروشان یا همان فروشندگان مترو هر روز اضافه می شود و گویی هیچ چشم بینایی و هیچ گوش شنوایی تصمیم ندارد که اوج ابتذال را در قطارهایی که هر روزه زن و کودک و پیر و جوان را از مدرسه و دانشگاه و محل کار به سمت خانه یا بالعکس منتقل می کند ببیند.
جولان دست فروشانی با لباس زیر!
گویی پرده حیا در مترو دریده شده است تا جایی که برخی از این فروشندگان اقدام به فروش همه مدل لباس زنانه در مترو می کنند و حتی امکام پرو کردن لباس را هم در همان شلوغی واگن ها به خانم ها می دهند و آنچه بیشتر تاسف برانگیز است نگاه های مردان گمراه به لباس هایی است که در دستان این فروشنده و آن فروشنده خود نمایی می کند.
حال در این میان فروش انواع مسواک هایی که معلوم نیست کجا تولید شده و چگونه سر از مترو در آورده و یا لواشک ها و آلوچه هایی که هیچ نشان استانداری ندارد و آدمس هایی که یکی از مواد تشکیل دهنده شان الکل است موضوعی است که لازم است تا وزارت بهداشت حداقل برای حفظ سلامت مردم هم شده به آن ورود کند.
تبلیغ آرایش با متد ماهواره ای!
فروشندگان مترو عمدتاً زنانی هستند که به خاطر فروش بیشتر، گاهی از ایستگاه عفت و حیای زنانه خارج می شوند و وارد خط بی بند و باری می شوند و برای جلب نظر مشتری از انواع لوازم آرایشی که احتمالا نمونه اش را در دست و برای فروش دارند ابتدا خودشان استفاده می کنند و صورتشان را به هفت رنگ می آرایند تا به مشتری نشان دهند. فروشندگان معمولا برای تبلیغ کردن هر مدل لوازم آرایش تاکید می کنند که این مارک همان است که در ماهواره تبلیغ می شود و با قیمتی پایین به مشتری می فروشند!
ترویج ابتذال در مترو از فروش لباس زیر تا تبلیغ آرایش های ماهواره ای!
آموزش حضوری درست کردن مدل مو!
شاید برخی تعجب کنند اما همه آنهایی که حداقل در هفته چند بار از ایستگاه های مترو استفاده کرده اند می دانند که فروشندگان در مترو کشف حجاب هم می کنند هر چند واگن مخصوص بانوان است اما همه به خوبی درک می کنند که به فاصله کمی چشم صد ها نامحرم از واگن کناری واگن ویژه بانوان را می نگرد اما این فروشندگان گویی علاوه بر فروش قصد دیگری هم دارند و آن آموزش درست کردن مدل های مو با گل سر های ویژه است . فروشندگان معمولا با کشف حجاب کردن و برداشتن روسری های خود ابتدا روی موی خود به مشتری آموزش می دهند و بعد هم بر سر مشتری آزمایش می کنند!
3814288_902
شاید مردم علت ورود برخی از این خانم ها را به شغل فروشندگی در مترو درک کنند. شاید برخی باید کرایه های عقب افتاده خانه شان را پرداخت کنند و برخی هم دنبال کسب سودی برای خرج زندگیشان باشند اما آن مسئولانی که به جای استفاده از مترو از خط ویزه تدبیر و امید می گذرند باید بدانند که فرزندان این ملت هر روز ناچارند آنچه وصف کردیم و تنها گوشه کوچکی از این بی حیایی بود را تحمل کنند. این دیگر یک تهدید نیست بلکه نفوذ فرهنگ ضد اسلامی و غربی است که برای همه مردم عادی و مترو سوار درونی شده است.
بدون شک حفظ شأن و کرامت زن به این نیست که فلان زن را سفیر و آن یک را فرماندار کنیم تا بهره سیاسی خود را از وجودشان ببریم آنچه امروز عیان است قبح زدایی از بی بند و باری زنان در سطح جامعه است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان