به گزارش لنگرخبر، فرماندار لنگرود در در دویست و سی ودومین نشست کتابخوان که روز گذشته در کانون زینبیه(س) این شهرستان  برگزار شد، گفت: کتابخانه استان باید از این فرصت ها در جهت ترویج گفتمان کتابخوانی استفاده کند تا موضوع کتاب مردمی شود.



 



وی برگزاری متداوم نشست های کتابخوانی را مفید و موثر عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هفته کتاب دولتی برگزار می شود و در بطن مردم نیست و همه باید به نوعی درگیر کتاب شوند.



 



جوادپور با تاکید بر اینکه خانواده ها باید از دوران طفولیت، زمینه تفکر، اندیشیدن و آشنایی با کتاب را در کودکان نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: کارکرد خانواده در رونق کتاب باید از دوران کودکی آغاز و این انگیزه به عادت تبدیل شود.



 



فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه انگیزه و عامل درونی در حوزه تفکر و اندیشیدن باید به حرکت درآید، افزود: رفتار مطلوب، محرکی مناسب برای به جریان در آوردن انگیزه ترویج کتاب و کتابخوانی است.



 



 وی با اشاره به اینکه در تبلیغات رسانه، اثری از کتاب مشاهده نمی شود، اذعان کرد: تبلیغات محیطی در این حوزه کم است که البته تلاش نهاد کتابخانه  عمومی در انجام شیوه های جدید در این حوزه را نباید نادیده بگیریم.



 



گفتنی است، نشست کتابخوان با به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده با حضور کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان