به گزارش لنگرخبر، فرماندار شهرستان لنگرود روز گذشته در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در سالن شهید ثنائی مقدم دانشگاه ازاد لنگرود برگزار شد، گفت : امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات به عنوان خصلت برتر امت و مایه نجات مومنان معرفی شده است که مورد  تاکید ائمه اطهار نیز بوده است.



سید رضا جواد پور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بعد از انقلاب اسلامی در قانون جمهوری اسلامی نیز ثبت شده است اضافه کرد : قانون اساسی ثمره خون شهیدان است که امر به معروف و نهی از منکر یکی از بندهای آن قانون محسوب می شود.



وی اظهار کرد : حامی پروری و آشنا سالاری یکی از آفت های جامعه و محیط اداری است که لازمه حذف آن اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر است.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه انجام کارهای رذیله، اثر وضعی در زندگی انسان ها میگذارد، ادامه داد : در حوزه فرهنگی نیز شاهد روز افزون مردم به رسانه های بیگانه هستیم که دلیل آن فعالیت مستمر دشمن و کم کاری خودمان بوده است که متاسفانه روحیه و اعتقاد جوانان را نشانه گرفته است.



جواد پور با بیان اینکه یکی از ارکان جلوگیری از منکرات ایمان و اعتقاد به خدا است، اضافه کرد : هرکجا که رشوه، فساد، پارتی بازی و منکری به وجود آید نشانگر نفس کم رنگ توحید و ایمان به خداوند است و لازم است از درون خود را بازنگری کنیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان