تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» گفت: بازیگر چینی سریال را انتخاب کرده ایم و قرار است تصویربرداری را هفته آینده در برج میلاد ادامه دهیم.

به گزارش لنگرنیوز ، «الهام غفوری» در گفت وگو با فارس گفت: در حال حاضر حدود ۹ قسمت از سریال ضبط شده و ما مشغول تصویربرداری در خیابان های تهران هستیم.

 

وی ادامه داد: مقصد بعدی ما برج میلاد است که هفته آینده گروه آنجا مستقر خواهند شد. البته در حال حاضر متن ها به کندی به دستمان می رسد و تقریبا تصویربرداری به روز شده و به همین روال تا فروردین ماه هم مشغول ضبط خواهیم بود.

 

غفوری درباره حضور بازیگر چینی در سریال نیز عنوان داشت: خوشبختانه با همکاری سفارت چین در ایران موفق شدیم با چند فرد چینی که تسلط به زبان فارسی دارند ملاقات کنیم و یکی از آنها را برای حضور در سریال انتخاب کنیم.

 

وی در پایان گفت: همچنین آقای بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم نیز لطف کردند و در یک سکانس جلوی دوربین ما خواهند رفت. به گزارش فارس، مجموعه نوروزی «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه هفته گذشته به تهران بازگشتند و تصویربرداری بخش های مربوط به تهران آغاز خواهد شد.

 

فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، هدایت هاشمی،نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.

 

در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می  آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می کند. عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و...

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان