صدیق، خطاب به اعتراف وندی شرمن در آمریکا در مورد قانونی بودن حق ایران برای غنی سازی گفت: اعتراف این خانم بزرگترین برگ برنده ایران است که قبول کردند ایران می تواند در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای فعالیت کند.

 

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید لازمه خردورزی، تقوا است و اگر می خواهیم رفتار خردمندانه داشته باشیم این رفتار در سایه بندگی خدا و حریم نگه داشتن برای حضرتش پدید می آید.

 

وی افزود: برخی از بازاریان به خاطر طمع کسب مال بیشتر اقدام به احتکار کالا و گران فروشی می کنند که این اقدام شایسته یک انسان مومن نیست و سبب غضب خداوند می شود.

امام جمعه لنگرود گفت: برای اینکه به سعادت برسید باید کارهای خوب را فراموش کرده و کارهای بد گذشته را برای عبرت برای خود یادآوری کنیم.

 

صدیق تصریح کرد: مومن در مسائل دنیوی به افراد زیر دست خود بنگرد تا فریب مال دنیا را نخورد و در مسائل معنوی و ارتباط باخدا ، به افراد با ایمان و صالح خدا بیاندیشد.

 

وی اظهار کرد: به دلیل بارش برف در ماه گذشته ، آسفالت خیابان های شهر تخریب شده است که لازم است شورای شهر لنگرود در راستا اقداماتی را انجام دهند.

 

امام جمعه لنگرود، خطاب به آمریکا و سران استکبار اظهار کرد: سربازان امریکایی و فرنسوی در آفریقا در حال کشتار بی رحمانه مسلمان آن مناطق هستند و مقامات آمریکایی اظهار بی اطلاعی می کنند.

 

صدیق، بیان کرد: اظهار بی اطلاعی سران استکبار در حالی است که ادعای حقوق بشر دارند و سازمان ملل هم حرکتی نمی کند و بی تفاوت هستند.

 

وی،با تاکید بر دستور مقام معظم رهبری به سران سه قوه در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود : مردم و حمایت از تولید داخلی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت و توسعه کشور است.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به وضعیت رودخانه و پل خشتی لنگرود گفت: پل خشتی به عنوان یکی از آثار تاریخی شهرستان سبب بی مهری قرار گرفته است که شایسته است مسئولان در این باره با تعامل با بخش های خصوصی چاره ای برای این بنای تاریخی بیاندیشند.

 

صدیق، خطاب به اعتراف وندی شرمن در آمریکا در مورد قانونی بودن حق ایران برای غنی سازی گفت: اعتراف این خانم بزرگترین برگ برنده ایران است که قبول کردند ایران می تواند در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای فعالیت کند.

 

وی، تصریح کرد: به حرمت خون شهدا تا اخرین قطره در مقابل استکبار خواهیم ایستاد تا از حق مسلم کشور و مردم ایران دفاع کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان