شهروند خبرنگار سرویس جدید پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر می باشد که هدف از راه اندازی سرویس شهروند خبرنگار لنگرخبر، اشتراک عکس ها و ویدئوهای شما از طریق سایت خبری لنگرخبر جهت اطلاع وسیع تر شهروندان از رخدادهای شهرستان لنگرود است. به وسیله ی سرویس شهروند خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر می توانید خبرها، عکس ها و ویدئوهایتان را از طریق این سرویس با هزاران مخاطب به اشتراک بگذارید.

شما می توانید تصاویر و سوژه های خود را از این طریق به لنگرخبر ارسال کنید و ما آن را به نام خودتان در بخش های خبری پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر انتشار می دهیم.

اگر در حال حاضر رویدادی در اطراف شما در حال وقوع است، به وسیله موبایل، تبلت و دوربین خود آن را ثبت کنید و برای ما ارسال کنید.

برای ارسال سوژه های خود کافی است به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

۱- شماره تلفن 09111404998 را با نام شهروند خبرنگار لنگرخبر در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام (فیلم و عکس) و سوژه های خود را برای ما ارسال نمایید.

۲- از طریق آی دی @langarnews وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.

نکته : تمرکز بیشتر لنگرخبر بیشتر جهت انتشار اخبار و وقایع شهرستان لنگرود است ولی اخبار های خارج از شهرستان نیز در بخش های خبری سایت با نام خودتان منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است برای دریافت اخبار ما و عضویت در کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و سپس داخل کانال روی Join کلیک کنید:

https://telegram.me/langarnewsir

با تشکر

گروه شهروند خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر 

Untitled-1

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان