مسئول یکی از دوایر شهرداری لنگرود دستگیر شد

براساس شنیده های موثق مسئول یکی از دوایر شهرداری لنگرود شب گذشته و به دلیل استعمال مواد مخدر دستگیر شد.

کد خبر : 41423
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
مسئول یکی از دوایر شهرداری لنگرود دستگیر شد

به گزارش لنگرخبر، براساس شنیده های موثق مسئول یکی از دوایر شهرداری لنگرود شب گذشته و به دلیل استعمال مواد مخدر دستگیر شد.

این درحالی است که با خودرو شهرداری به منزل شخصی دیگری رفته بود و اقدام به چنین کاری کرد.

ماه رمضان گذشته نیز لنگرخبر، خبری در خصوص روزه خواری مفصل مسئول فوق الذکر در شهرداری و محل کار او انتشار داد که شهردار وقت وی را به آتش نشانی لنگرود منتقل کرد.(متن را اینجا بخوانید)

جالب اینجاست بعد از تغییر هیئت رئیسه شورای شهر و استیضاح شهردار وقت که هنوز هم روش آن غیرقانونی به نظر میرسد سرپرست شهرداری آن مسئول روزه خوار را مجدد به پست قبلی خود بازگرداند در صورتی که اعضا شورا و سرپرست از روزه خواری و عدم پایبند بودن وی به شرع مقدس اسلام و قانون اساسی مطلع بودند.

باید دید که چه کسی ضامن این شخص می شود و باز هم باید منتظر بود که بعد از شاهکار دوم آن مسئول، چه حکمی در شهرداری برای وی در نظر گرفته می شود.

ظاهرا وی در بازگشایی معبر اشتغال برخی از اشخاص مورد نظر شورا و … نقش بسزایی دارد و البته از گره گشایی از کارهاش شخصی برخی از اعضا شورا توسط وی نیز نمی توان گذشت.

گفتنی است وی در ساعات اداری و با خودرو شهرداری نیز استعال دخایات انجام میداد و ظاهرا به هیچ قانونی پایبند نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جوون لنگرودی جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

با سلام
واقعا حرفی برای گفتن نزاشتن ….
ولی نیازه که چند گلایه بکنم.امیدوارم مدیر محترم سایت .این مطلب را در نظرات قرار دهد
بعد از بروز این حادثه . برای خودم سوال شد چه عاملی سبب شد که در شورای سابق و این شورا ،این فرد که سابقه مجرمیت نیز داشته ،هر دفعه بعد از مدت زمان کوتاهی از اعلامیت مجرمیت وی ،به پست بالاتری در شهرداری بشود؟؟؟
چه کسی و چه گروهی در شهرداری از این فرد حمایت می کند؟؟؟
چرا قبل از حضور شهردار حاضر ،سرپرست وقت ، در حرکت کاملا عجیبی ،این فرد را به جایگاه بالاتری در شهرداری منتقل کرده است؟؟؟؟؟؟

محمد جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

تبریک به شورای شهر!!!!!!!!!
تبریک به حراست شهرداری !!!!!!!!!!
تبریک به همه دار و دسته این فرد در شهرداری!!!!!!!!!

جوان همشهری جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

واقعا درست گفتی
تبریک به سرپرست همیشگی
من انتظار اون روز رو هم دارم که همبن فرد روزی شهردار شهرهای اطراف مثل کومله یا امثالهم بشه
چون با بعضی ها در شهرداری همپیمانه

جوان همشهری جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

به نام خدا
بنظرم برای نهادی مثل شهرداری که زیر نظر اینچنین شورایی در حال کار کردنه شنیدن اینطور خبرها کاملا عادیه
متاسفانه حدود یکسال پیش هم یکی دیگر از کارکنان شهرداری پناهنده یک کشور دیگر (آلمان) شد و حتی مدت ششماه هم در انجا ماند ولی برگشت و مستقیم به محل کار خودش برگشت و شنیده شده که حتی افزایش جایگاه هم گرفته!!!!!!
با چنین شورایی ،هیچچچچچ چیز بعیز نیست

سینا جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به اون ۶ نفر تبریک میگم

جوادی جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

اسم اون فردی که بعد از عمل اشتباهش در ماه رمضون از کارش در یک پست خوب به یک جایگاه معمولی در آورد رو بگین

همینطور اونایی که ترفیع درجه دادن هم معرفی کنین مردم بشناسنشون

احمد جمعه , ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

شهردارسابق جابجایی هاش حرف نداشت.به اقای شهردارتوصیه میکنم مواظب فردی که ازماده صداوردی واحدفنی باشه چندروزه دیگه اونم واست داستان میشه

ابراهیم شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

قبلامیگفتندهردم ازاین باغ بری میرسداین باغ فکرکنم همین شهرداری خودمونه اقای شیخ طاهر ومنصفیوزحمتکش عزیز تبریک اما شمانمیگم دنبال افرادراه بیفتیدوببینیدکه کی چیکارمیکنه نه ولی بطورجدمیگم که شماها بایددقت بیشتری داشته باشید

شهروند شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

اقای شهردار اگه واحد فنی روازوجود ادمهای سودجو که فقط توفکرکسب درامد درانجا هستند پاک کنی موفق خواهی شد.افرادی که توسط شهردارسابق به ماده صدرفته بودن رابرای چه اوردین واحدفنی ؟بخداازهرکسی بپرسی بانظرم موافق است

شهروند یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

سلام برابر شنیدها براساس پیگیری وتلاش قابل تقدیر شهردار محترم ؟ همه دستگیر شدگان همان روز ازاد شدند . بامید پارتی انچنانی بعدی ….

رضا یکشنبه , ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

واقعاً استعمال دخانیات ( مواد مخدر ) یک کارمند جرمش اینقدر زیاده که کل همشهریان براش نگرانن . یا نه موضوع به حاشیه بردن و کلاً چیز دیگه ای دقیق اطلاع رسانی کنید .

ع.م چهارشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

جشم مسئولین شهرداری لنگرود روشن. هر دم از این باغ بری می رسد. در شهرستانی کوچکی مثل لنگرود چه گل و بلبلهایی شنیده می شه. در کشوری که شهید و اسیر و جانباز داریم چه چیزهایی شنیده می شه باید رئیس شهرداری و آنکسی که بر خلاف قوانین اسلامی عمل می کنه باید برخورد جدی و قانونی با هر دویشان صورت بگیره. (امه لنگرود آبرو یه عده ایی ببوردند.)