به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام سیدجوادسلیمانی شب گذشته در یادواره 12 شهیدکمنی مسجد14معصوم اظهار کرد : شهیدشناسی و فرهنگ شهادت سرمایه بزرگی برای جهان مادی امروز است.



امام جمعه کومله افزود: اگرمشت جوان امروز قصد دارد از معارف الهی پرشود باید قبله قلب و عقل او شهیدشناسی و اقتدا به شهید باشد.



وی با بیان اینکه شهدا با اتصال به عالم نور رستگار شدند، اظهار کرد: انسان ها برای شخصیت گرفتن می بایست با فرهنگ شهادت آشنا شوند.



سلیمانی با اشاره به اینکه شهید، وظیفه محور است نه مصلحت اندیش و در برابر جان خود توقعی ندارد، تصریح کرد: افرادی که به عالم نورمتصل هستند به عالم مادیات نیازی ندارند.



امام جمعه کومله گفت: نیاز زندگی امروز، وجود نورخدا در بین خانواده ها است و دشمن با جنگ فرهنگی و سایبری درصدد حذف نورانیت و ارتباط انسان با خدا است.



سیدجواد سلیمانی با بیان اینکه ما هنوز به عمق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تهدیدهای دشمن توجه نکرده ایم، اظهار کرد: امروزه برخی از زشتی های شیطان در جامعه به صورت مد در آمده است.



وی با اشاره به کارهای مهم انجام و کارهای مهم تر و اساسی بر زمین مانده است، گفت: برخی مسئولین کشور برای پویایی اقتصاد کشور دلخوش به برقراری رابطه با کشورهای اروپایی هستند در صورتی که فرمایش رهبرمعظم انقلاب در خصوص اقتصادمقاومتی و داخلی بر روی زمین مانده است.



سلیمانی با بیان اینکه در پروژه نفوذ دشمن به دنبال عادی سازی روابط است، افزود: حساسیت زدایی از نخبگان کشور از دیگر پروژه های دشمن است.



حجت الاسلام سلیمانی گفت: دشمن بعد از عادی سازی روابط و حساسیت زدایی و تلقین کدخدایی برجهان، به فکر مسلط شدن بر مردم و ایجاد تفرقه بین امام و امت است که لازم است فرمایشات رهبری در خصوص دشمن شناسی را پیگیری و توجه داشته باشیم.

_MG_1964 _MG_1967 _MG_1976 _MG_1982

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان