حاج مهدی میرداماد دیشب دچار یک سانحه تصادف ساده شده است و هم اکنون ایشان در سلامت کامل بسر می برد.

به گزارش لنگرنیوز ، برخی از سایت ها بامداد روز یکشنبه نوشتند: حاج سید مهدی میرداماد که قرار بود امشب در اولین مراسم یادواره شهدای کارگر شهرستان شهربابک شرکت کند بدلیل سانحه رانندگی به این مراسم نرسید.

وارث نوشت، حاج سید مهدی میرداماد که شهرستان قم را به مقصد تهران ترک کرده بود که از آنجا به استان کرمان و سپس شهرستان شهربابک بیاید در بین راه ،نرسیده به تهران دچار سانحه شدید رانندگی می شود که به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

 

طبق شنیده ها سید مهدی میرداماد پس از انتقال به بیمارستان مدت کوتاهی را در کما به سر برده است که به لطف خدا هم اکنون از حالت کما خارج شده است.

 

در گفتگو با یکی از نزدیکان حاج سید مهدی میرداماد وی گفت: حاج مهدی میرداماد دیشب دچار یک سانحه تصادف ساده شده است و هم اکنون ایشان در سلامت کامل بسر می برد و هیچ گونه مشکلی در حال حاضر حاج مهدی را تهدید نمی کند. و همچنین اینکه ایشان دچار کما شده است کاملا شایعه است.

 

بنا به مصاحبه ای فارس با برادر سید مهدی میرداماد عنوان شد : سید حسین میرداماد با تشکر از مردمی که نسبت به وضعیت این مداح اهل بیت ابراز نگرانی کرده بودند، گفت: ایشان دچار مشکل خاصی نشده و فقط در مسیر، دچار یک تصادف جزئی شده و به خودرو خسارت مالی ناچیزی وارد شده است.

 

وی افزود: اکنون جای نگرانی وجود ندارد و حاج مهدی میرداماد در صحت و سلامتی در منزل بوده و برای رفع ابهام با برخی از خبرگزاری ها گفت و گو کرده است.

 

میرداماد گفت: برادرم در این سانحه هیچ آسیبی ندیده است.

 

وی ادامه داد: تنها خودروی این مداح اهل بیت دچار آسیب شده است و این خودرو نیز مربوط به یکی از دوستان ایشان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان