این مدال بی شک نه به یک هنرمند بلکه به فردی اعطا شده است که مهمترین ارزشهای کشور اسلامیش؛ و باورهای دینی مردم جامعه و ارزشهای انقلابی که رزمندگان این مرز و بوم 8 سال در دفاع مقدس برای حفظ و توسعه آن تلاش نمودند را به سخره گرفته

به گزارش لنگرنیوز ، برخی روزنامه های روز گذشته کشور تصویر مردی را با افتخار در صفحات نخست خود منتشر کردند که نه تنها ارزشی نبود بلکه نماد یک ضد ارزش در جامعه انقلابی محسوب می شد.

خبر اعطای نشان عالی هنر و ادبیات فرانسه برای کارگردان فیلم گذشته یعنی اصغر فرهادی در حالی در روزنامه های اصلاح طلبان می درخشید که پیش شرط اصلی اعطای این مدال افتخار، تلاش هنرمندان سراسر جهان جهت معرفی و اعتلای فرهنگ فرانسه محسوب می شود.

 

با این حال تعلق نشان از سوی وزارت فرهنگ دولت فرانسه را می توان به عنوان سومین جایزه معتبر این هنرمند غرب زده پس از دریافت جوایزی چون خرس طلایی برلین و اسکار دانست که خود نشان از اهداف ضدایرانی پشت پرده تدارک دهندگان این دست جوایز کذایی دارد.

 

اصغر فرهادی که در سابقه فعالیت سینمایی خود به ویژه در فیلم گذشته توهین به فرهنگ اسلامی و ارزشهایی چون حجاب را زیر پا نهاده و به جایگاه شهدا بی حرمتی نموده است که مورد اعتراض خانواده های شهدا واقع شد تا جایی در مقوله وطن فروشی پیش می رود که به جای معرفی ارزشهای هنری ایران به اعتلای فرهنگ فرانسه می پردازد و خبر مدال آوریش را رسانه های اصلاح طلب با افتخار منتشر می کنند.

 

این مدال بی شک نه به یک هنرمند بلکه به فردی اعطا شده است که مهمترین ارزشهای کشور اسلامیش؛ و باورهای دینی مردم جامعه و ارزشهای انقلابی که رزمندگان این مرز و بوم 8 سال در دفاع مقدس برای حفظ و توسعه آن تلاش نمودند را به سخره گرفته و مدال خوش خدمتی خود را از دولت فرانسه اخذ نموده است.

منبع: شهدای ایران

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان