به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی در یادواره 17 شهید روستای خالکیاسر لنگرود گفت : زندگی سعادتمندانه یکی از آرزوهای انسان ها است و تمام مردم با هر دین و مسلکی در آرزوی سعادت هستند.



امام جمعه موقت یزد اضافه کرد : سه گروه در جهان اعلام حضور کردند و گفتند که اگر مردم برنامه های آنان را انجام دهند به سعادت خواهند رسید که سلاطین و حکام از جمله آنان است که به دلیل دروغگویی و سلطه بر مردم، نه صداقت در گفتار داشتند و نه در عمل توان اجرا کار داشتند.



وی با بیان اینکه فلاسفه دومین گروه بودند افزود : فلاسفه اعلام می کردند که اگر مردم کارهای عقلانی را انجام دهند سعادت را تجربه خواهند کرد، فلاسفه صداقت و برنامه داشتند ولی به دلیل عدم اطلاع کافی از زمینه های هدایت مردم توانایی عمل را نداشتند.



معزالدینی اظهار کرد : انبیاء الهی و ائمه معصومین سومین گروه بودند که هم در گفتار و هم در عمل توانا و صادق بودند.



امام جمعه موقت یزد وجه عرشی و فرشی انبیا و معصومین را از نمونه های بازر آنان اعلام کرد و تصریح کرد : شاکله قران و شاکله پیام حضرت محمد(ص) تعظیم بشریت در برابر تعالیم الهی جهت سعادتمندی مردم در دنیا و آخرت است.



وی عنوان کرد : انبیا وظیفه داشتند همان محتوای قران را حفظ و با تکمیل ظاهرا، آن ها را به بشر به صورت تکمیل شده تحویل دهند.



حجت الاسلام معزالدینی با بیان اینکه هر کدام از انبیا و معصومین دارای خصوصیت خاص بودند بودند گفت : انبیا و ائمه معصومین هر کدام نمادی از اسلام و دستورات خداوند هستند که به صورت پررنگ از جلوه های اسلام و خداوند را به مردم نمایان میکنند.



امام جمعه موقت یزد حفظ دین و هدایت مردم برای رسیدن به سعادت را یکی از مهمترین وظایف انبیا و معصومین اعلام و اظهار کرد : امام زمان برای حفظ دین خدا هم اکنون در پشت پرده غیبت است تا در زمان تعیین شده ظهور کنند تا فرامین الهی در تمام جهان به صورت مساوات در جهان اجرا شود.



معزالدینی افزود : امام زمان حاضر است ولی ظاهر نیست و به اعتقاد من امام زمان غائب نیست که ما غائبیم و باید تحول درونی در انسان ها ایجاد شود تا پرده های غیبت از امام زمان برداشته شود.



حجت الاسلام معزالدینی با بیان اینکه بعید میدانم بازار و خیابان ها مورد نظر امام زمان باشد اضافه کرد : همانطور که دستورات انبیا برای بشر مفید است انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از زمینه های سعادتمندی بر مبنای اسلام است که انقلاب در بستر زمان جلو می رود.



امام جمعه موقت یزد افزود : همانطور که انبیا و ائمه معصومین در جوهره اسلام پیش رفتند جمهوری اسلامی نیز همراه با تحولات جهان باید پیش روی کند.



وی با تاکید بر اینکه اختلاف نظر ها را باید کنار گذاشت و از انقلاب پاسداری کنیم اظهار کرد : وصیت نامه شهدا بعد زا پیاده سازی شدن، به عنوان منشور شهدا به مردم تحویل داده شود و علی رغم وجود فراز و نشیب ها در کشور، نهضت انقلاب و پیام شهدا در بین تمام آحاد ملت یک صدا و واحد مطرح می شود.



ایم مراسم عصر روز جمعه در مسجدجامع خالکیاسر برگزار شد.

IMG_1999 IMG_2004 IMG_2007 IMG_2010 IMG_2011 IMG_2015 IMG_2016 IMG_2022 IMG_2023 IMG_2024 IMG_2025 IMG_2028


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان