تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان جوانش مقابل کویت به پیروزی رسید تا بدون باخت به جام ملت های آسیا صعود کند.

به گزارش لنگرنیوز ، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور 9 هزار 856 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) تماشاگر به مصاف تیم کویت رفت که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسید.

ملی پوشان ما خیلی زود به گل رسیدند و یعقوب کریمی در دقیقه 2 مسابقه پشت محوطه جریمه کویت پا به توپ شد وبا یک شوت گل اول ایران را به ثمر رساند.

 

بعد از گل کویتی ها برای زدن گل مساوی تلاش کردند.

 

در دقیقه 18 شوت بازیکن کویتی با برخورد با پای محسن بنگر مدافع تیم ملی تبدیل به گل خودی شد تا بازی به مساوی کشیده شود.

 

در دقیقه 23 رضا نوروزی در محوطه جریمه کویت صاحب توپ شد و در حالیکه موقعیت شوت زنی داشت توپ را به بختیار رحمانی پاس داد و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 30 بازهم ایران شانس گلزنی روی یک ضربه کاشته به دست آورد که ضربه بختیار رحمانی به بیرون رفت.

 

فیصل النزی در دقیقه 39 از پشت محوطه جریمه ایران شوت محکمی زد که رحمان احمدی دروازه بان ما توپ را به کرنر فرستاد.

 

نیمه دوم نیز با حملات کویتی ها شروع شد و آنها صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه ما شدند سپس و ایران حملات خود را از دقیقه 53 آغاز کرد.

 

در دقیقه 62 پیام صادقیان پا به توپ وارد محوطه جریمه کویتی شد و ارسال زمینی او با برخورد به مدافع کویت تبدیل به گل دوم ایران شد.

 

در دقیقه 74 مسابقه وقتی بختیار رحمانی برای زدن یک توپ یورش برد دروازه بان تیم کویت به بازیکن ایران پرخاش کرد و همین مسئله باعث درگیری بین بازیکنان 2 تیم شد.

 

در دقیقه 89 تیم کویت روی اشتباه مسلم مدافعان ایران گل مساوی را زد و فهد البشیری در میان سه بازیکن ما صاحب توپ شد و توپ ارسالی را با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه 90 کریم انصاری فرد با یک ضربه سر گل سوم ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی ایران پیروز از میدان خارج شود.

 

دیمتری ماشنستوف داور قرقیزستانی به فهد عواد از کویت و محسن بنگر و بختیار رحمانی از ایران کارت زرد نشان داد.

 

با توجه به صعود هر 2 تیم به مرحله نهایی جام ملت های آسیا 2015 استرالیا این مسابقه یک بازی تشریفاتی محسوب می شد و به همین دلیل هم کی روش بیشتر از بازیکنان جوان تر در ترکیب تیم ملی ایران استفاده کرد. او روز گذشته گفته بود بازیکنان جوان تر بروند و از فوتبال لذت ببرند.

 

جدول گروه B مسابقات به این ترتیب شد

1- ایران 16 امتیاز

2- کویت 9 امتیاز

3- لبنان 5 امتیاز

4- تایلند بدون امتیاز

 

دیدار تایلند و لبنان روز چهارشنبه برگزار می شود. ایران در این مسابقه با 5 برد و یک مساوی و بدون باخت به عنوان صدرنشین گروه به جام ملت های سال 2015 استرالیا صعود کرد.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

رحمان احمدی، محسن بنگر، احمد آل نعمه، حسین ماهینی (از دقیقه 80 محمدرضا خانزاده)، مهرداد جماعتی، رضا حقیقی، احسان حاج صفی، پیام صادقیان، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی (از دقیقه 77 محمدرضا خلعتبری) و رضا نوروزی (از دقیقه 66 کریم انصاری فرد)

سرمربی: کارلوس کی روش

منبع : فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان