به گزارش لنگرنیوز ، جلسه ارائه عملکرد شش ماهه شورای اسلامی لنگرود شامگاه دوشنبه (12 اسفند) با حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد.





مهندس غلامرضا منصفی گفت : موارد مختلف نظیر نامه و یا درخواست هایی که به شورا ارجاع داده می شود در کمیسیون های فرهنگی اجتماعی، عمران و بودجه بررسی می شود که بر اساس آن مصوبات انجام می گیرد .





رئیس شورای شهر لنگرود از تشکیل کارگروه های مختلف با گروه های فنی و دانشگاه آزاد لنگرود خبر داد و گفت : برای طراحی و تهیه المان شهدای گمنام در پارک فجر از جمله فعالیت هایی است که با دانشگاه آزاد لنگرود انجام می گیرد .



منصفی با تقدیر از مردم در که با شورا و شهرداری در خصوص آزاد سازی کوچه ها و خیابان ها همکاری کردند تقدیر کرد و افزود : طی همکاری که با اداره اوقاف لنگرود به عمل آمد زمین هایی که در اختیار اوقاف بوده و کاربردی نداشتند با توافقات به صورت پارکینگ در امدند تا بخشی از ترافیک شهری کاسته شود و خودرو ها به داخل پارکینگ های احداث شده هدایت شوند.



وی از ایجاد پارکینگ عمومی دیگری با همکاری هلال احمر لنگرود خبر داد و گفت : زمینی که در توسط شورای دوره سوم کلنگ آن زده شده طی جلساتی که با پیمانکاران و سرمایه گذاران انجام شد مصوب شد تا این زمین به صورت پارکینگ طبقاتی تجاری ، تفریحی ایجاد گردد.



رئیس شورای شهر لنگرود در خصوص روکش گرفتن خیابان های شهر اظهار کرد : این کار از اول هفته آغاز شده است و بنا داریم کارهای عمرانی که مربوط به خیابان ها و کوچه ها است را تا قبل از عید به پایان برسانیم.



منصفی با بیان اینکه برخی از شعار های انتخاباتی اعضای شورای فعلی در زمان انتخابات ایجاد شورا یاری در محلات بود گفت : اجرای این برنامه با هدف شناسایی بهتر مشکلات مردم و مشارکت شهروندان و استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی انجام می گیرد.



وی از تشکیل جلسات ماهانه در محلات با حضور کلیه اعضا شورا خبر داد و گفت : طبق تصمیماتی که گرفته شد جلسات عمومی شورا با مردم در اول هر ماه در یکی از مساجد محلات و نیمه هر ماه در سالن اجتماعات شورا انجام میگیرد.



مهندس منصفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص شایعات برکناری شهردار گفت : شایعه برکناری شهردار را تکذیب می کنم و این خبر صحت ندارد.



در پایان مراسم اعضای شورا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان