میزان اثر گذاری استان در ورزش کشور در جزو 10 استان اول اعلام شده است ولی مطالباتی که برای گیلان اخذ شد در جزو استان 23 بودیم که امیدوارم با همکاری دیگر مدیران استانی به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش لنگرنیوز ، در روز شنبه هفته اخیر مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برای تشکیل جلسه ای با فرماندار ، نماینده و مسئولین هیئت های ورزشی به لنگرود آمد .در این زمینه و دستاورد حضور مسعود رهنما در لنگرود مصاحبه را با وی انجام دادیم که در زیر آمده است.


مسعود رهنما در گفت و گو با لنگرنیوزگفت : طبق برنامه ریزی قبلی جلسه ای ایجاد شد تا بنده نشستی با فرماندار ، نماینده و مسئولین هیئت های ورزشی لنگرود داشته باشیم تا بتوانیم با بیان مشکلات موجود نتیجه ای مناسب برای رفع مشکلات و موانع و بهبود ورزش در شهرستان برای ایجاد فضایی سالم برای جوانان ایجاد شود.


وی افزود : لنگرود در رشته های رزمی فعال و موفق است و توانسته در سطح کشور و جهان صاحب مدال شوند.


مدیر کل ورزش و جوانان لنگرود اضافه کرد : شعار دولت اعتدال و مشیء استاندار گیلان این است که هیچ کاری بدون برنامه ریزی و مطالعه از پیش تعیین شده صورت نگیرد ، مصوبه بودجه هیئت ها تعیین شده است و چیزی که مهم است مدیریت و تقسیم عاقلانه برای تقسیم بودجه ها و تخصیص ها است.


رهنما در خصوص زمین چمن فوتبال لنگرود گفت : مقرر شد تا برای گرفتن اعتبارات نماینده لنگرود پیگیری لازم را انجام دهند .


مسعود رهنما با بیان اینکه زمینه انتقال و واگذاری تیم فوتبال شهرداری لنگرود به بخش خصوصی تصحیح می شود افزود : جلسه ای با فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود در خصوص بدهی های گذشته این اداره که به دلیل سوء مدیریت گذشته کارهای اجرایی بدون برنامه ریزی انجام می گرفت برای رفع این مورد هم تدبیری اندیشیده شود.


رهنما در پاسخ به سوال خبرنگار لنگرنیوز در خصوص اینکه لنگرود دارای قهرمانان مدال آور زیادی در رشته های مختلف ورزشی است ، برای این قشر فعال چه برنامه ای دارید گفت :


من دوکار می توانم انجام بدهم اول اینکه اعتبارات دولتی را براساس نیازها و ارزش مکانی که هر رشته ورزشی و یا هر منطقه ای که دارد تقسیم کنم و به نظرم هر تساوی یا هر برابری عدالت نیست بلکه ارزش مکانی هر کس میزان سهمیه خود از بودجه و بیت المال را مشخص می کند.


دوم اینکه تلاش می کنم با توجه به جایگاهی که در حال حاضر دارم و شخصیت حقیقی به عنوان یک قهرمان ملی داشتم از همه ظرفیت ها برای اخذ اعتبارات مختلف استفاده کنم و بتوانم حقوق ورزش گیلان را از کشور دریافت کنم .


میزان اثر گذاری استان در ورزش کشور در جزو 10 استان اول اعلام شده است ولی مطالباتی که برای گیلان اخذ شد در جزو استان 23 بودیم که امیدوارم با همکاری دیگر مدیران استانی به این مهم دست پیدا کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان