به گزارش لنگرخبر،حجت الاسلام حسین انصاری امروز در نماز جمعه شهرتالش با محکومیت فاجعه نیجریه، اظهار کرد: کسانی که در مقابل این فاجعه سکوت کرده اند حامی ظالمان هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که در حادثه فرانسه قلم فرسایی کردند، امروز در برابر کشتار مسلمانان شیعه نیجریه ساکت هستند، تصریح کرد: کسانی که در جریان حادثه فرانسه با آن تعداد کشته سر و صدا به راه انداختند، امروز در قبال فاجعه نیجریه سکوت کردند که این موضوع طرفداران ظالم و مظلوم را مشخص می کند.

خطیب جمعه تالش تصریح کرد: امروز جنایتکاران از هراسی که به برکت بیداری اسلامی در دنیا ایجاد شده هر جا فرصت پیدا کنند دوستداران اهل بیت را مورد حمله قرار می دهند.

وی مجروح و بازداشت عالم فداکار و فاضل، شیخ زکزاکی و به شهادت رساندن چهار تن از فرزندان این عالم دینی و شیعیان بسیاری در نیجریه را نشانه ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب ایران و حرکت ملت ایران دانست.

انصاری درباره کشتار شیعیان در پاکستان و آذربایجان به بهانه های مختلف و منصرف کردن مسلمانان از راه اهل بیت(ع)، یادآور شد: دشمنان مسلمانان و شیعیان در هر گوشه ای از دنیا بدانند که راه اهل بیت (ع) همواره فروزان است و افرادی که در این مسیر قرار می گیرند هرگز منصرف نمی شوند.

وی در ادامه به ۲۷ آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و با گرامیداشت یاد شهید مفتح، خاطرنشان کرد: آیت الله دکتر مفتح سهم بزرگی در پیوند حوزه و دانشگاه داشت.

امام جمعه تالش گفت: طلاب باید با تحصیل در حوزه های علمیه فقه و معارف اسلامی و دانشجویان نیز با تحصیل در دانشگاه ها آبادانی و استقلال کشور را رقم بزنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن زمان ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را مورد تأکید قرار داد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : فاجعه نیجریه

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان