به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران در واکنش به اینکه هیچ اراده ای برای جلوگیری از قطع درختان و از بین رفتن جنگل ها وجود ندارد، اظهارداشت: مسئولان محیط زیست با همان نگاه بی تفاوتی که در گذشته در خصوص تخریب جنگل ها وجود داشت پیش می روند و می توان گفت تاکنون اقدامات اساسی صورت نگرفته است.



نماینده لنگرود درباره بحث تصرفات فضای سبز و اقدامات در این زمینه نیز گفت: چند سال اخیر با توجه به حرکات و دخالت هایی که قوه قضائیه انجام داده، به نظر می آید تا حدود زیادی از تصرفات کم شده است.



لاهوتی توجه افکار عمومی به اهمیت محیط زیست را از ضروریات برشمرد و خاطرنشان کرد: همانطور که در سایر نقاط دنیا مردم بیشتر از دولت ها به حفظ و نگهداری محیط زیست می اندیشند، باید در کشور ما نیز برای حفظ جنگل ها فرهنگسازی شود به گونه ای که مردم خودشان برای حفظ و نگهداری محیط زیست کوشا باشند.



او در ادامه از سازمان جنگلداری و مراتع درخواست کرد برای حفظ منابع محیط زیستی به محیط بانان و جنگلداران اکتفا نکرده و از مردم نیز برای حفظ و نگهداری این ثروت ملی استفاده کنند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون محیط زیست اقدامات مناسبی در اینباره صورت پذیرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان