بعد از افزایش تعداد گزارشهای مربوط به ناپدید شدن دختران جوان و عدم بازگشتشان به خانه، نیروهای امنیتی آلمان این دختران را تحت پیگرد امنیتی قرار دادند که مشخص شد آنان برای ازدواج با اعضای گروههای افراطی به سوریه رفته اند.

به گزارش لنگرنیوز ، روزنامه دی ولت آلمان در گزارشی با اشاره به شستشوی مغزی جوانان این کشور توسط گروههای افراطی و تروریست اعلام کرد دختران جوان آلمانی برای ازدواج با جنگجویان سوریه عازم این کشور می شوند.

بعد از افزایش تعداد گزارشهای مربوط به ناپدید شدن دختران جوان و عدم بازگشتشان به خانه، نیروهای امنیتی آلمان این دختران را تحت پیگرد امنیتی قرار دادند.

روزنامه دی ولت فاش کرد بیش از ۲۰ دختر نوجوان آلمانی به هدف ازدواج با تروریستها در سوریه به این کشور رفته اند.

دی ولت نوشت بعد از افزایش تعداد گزارشهای مربوط به ناپدید شدن دختران جوان و عدم بازگشتشان به خانه، نیروهای امنیتی آلمان این دختران را تحت پیگرد امنیتی قرار دادند.

دراین راستا پلیس آلمان، گزارشی را از خانواده یک دختر به نام «سونیا» دریافت کردند که پدرش الجزایری و مادرش آلمانی است. پلیس بعد از تحقیقات و پیگرد امنیتی این دختر ۱۶ ساله را به همراه مدارک تقلبی در جنوب آلمان بازداشت کرد.

 

بعد از بازجوئی از او مشخص شد وی قصد داشته است از آلمان به سوریه برود تا به دختران دیگری که پیش از وی به سوریه رفته اند ملحق شود. سونیا در بازجوئی گفته است بزرگترین آرزویش این است که همچون همسران پیامبر و همسران صحابه که در جنگها و درگیری ها در کنار همسرانشان بوده اند به جنگجویان سوریه بپیوندد.

سونیا همچنین گفته است او و همکلاسیهایش از طریق اینترنت جذب شده اند و مستقیم با کسی (عوامل جذب نیرو برای ارسال به سوریه) در ارتباط نبوده اند. زمانی که از سونیا سئوال شده است آیا درباره جهاد نکاح و دست به دست شدن در میان جنگجویان اطلاع دارد پاسخ داده است اینها همه دروغ است و صحت ندارد.

در این راستا روزنامه آلمانی داس بیلد هم گزارش داد مراکز امنیتی آلمان درباره این احتمال که آلمان به زودی با حملات تروریستی مواجه شود هشدار داده اند.

شمار جنگجویان آلمانی که در پایان سال قبل ۲۰۰ نفر بوده اند به ۳۰۰ نفر در اوایل امسال رسیده اند. در این راستا طبق گزارش دستگاههای اطلاعات امنیتی آلمان جنگجویان آلمانی در منطقه ای در شمال سوریه برای خود شاخه جنگجویان آلمانی را تشکیل داده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان