به گزارش لنگرخبر، حسین نیک فرد در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به عملکرد 9 ماهه پلیس لنگرود، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی لنگرود در مدت مذکور 23 دستگاه خودرو را توقیف و روانه پارکینگ کرد.

وی با بیان اینکه جریمه خودروهای توقیف شده بالغ بر 10 میلیون ریال بوده است، افزود: توقیف خودروهای با مبلغ جریمه مذکور در راستای دستورالعمل ناجا بوده است.



فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه مبالغ خلافی خودروهای توقیفی بین 10 تا 25 میلیون ریال است، تصریح کرد: صاحبان این خودروها موظف هستند برای رفع توقیف و استفاده از خودروها، نسبت به پرداخت وجه جریمه اقدام کنند.



وی گفت: طبق بررسی انجام شده، رانندگان 23 دستگاه خودروی توقیفی نسبت به پرداخت قبض جریمه خودروی خود اقدام کردند که نشانه احترام آنها به قانون است.



نیک فرد با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت جریمه رانندگی در مهلت تعیین شده، برای راننده مختلف تذکر کتبی ابلاغ می شود، یادآور شد: اگر راننده ای در مدت چهار ماه از تاریخ ابلاغ قبض جریمه، مبلغ مربوطه را پرداخت نکند توسط راهنمایی و رانندگی اخطاریه ای کتبی با مهلت یک ماهه به وی داده می شود.



وی متذکر شد: در صورت پایان مهلت و عدم پرداخت جریمه، گواهینامه ضبط و پلاک وسیله نقلیه تا زمان پرداخت جریمه در سامانه راهنمایی و رانندگی توقیف می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان