پس از آن که خانوده ام با اسلام آشنا شدند، برای این که راحت تر بتوانیم حجاب داشته باشیم، عزم سفر به ایران کردیم، چون در آلمان به ما زخم زبان می زدند و راحت نبودیم.

به گزارش لنگرنیوز، مریم(ورونیکا) فاضلی، در همایش خوش حجابی، در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم، گفت: پس از گرویدن به اسلام با حقیقت تازه ای به نام حجاب آشنا شدم که در کنار ارتباط خاص با خدا، به من آرامش می داد.

وی با اشاره به این که حجاب زندگی و نوع نگاه مرا تغییر داد، ابراز داشت: پس از آن که خانوده ام با اسلام آشنا شدند، برای این که راحت تر بتوانیم حجاب داشته باشیم، عزم سفر به ایران کردیم، چون در آلمان به ما زخم زبان می زدند و برای حفظ حجاب راحت نبودیم و تصمیم گرفتیم به ایران سفر کنیم.

 

وی ادامه داد: حضور در ایران و تهران باعث شد که در کنار هم دینان خود باشم؛ در تهران مانتو می پوشیدم و دخترم زودتر از من چادر به سر کرد و من حس کردم که حجاب اصلی همین است؛ زیرا با استفاده از چادر، روح ما درخشنده تر بود.

 

این پزشک آلمانی عنوان کرد: با توجه به فضای تهران و این که حجاب خاصی که من به دنبالش بودم در این شهر کمتر بود و بیشتر زنان در این شهر مانتو به تن می کنند، برای این که در یک فضای بهتر باشم، به قم آمدم و از حضور در این شهر به خاطر همین مساله حجاب و اینکه همه زنان این شهر چادری هستند، احساس آرامش دارم.

 

این بانوی آلمانی اضافه کرد: من به خاطر حجاب و فضای معنوی قم به این شهر آمدم و محبتی که در این شهر وجود دارد را درهیچ جای عالم حس نکردم؛ دراین شهر همیشه سفره محبت اهل بیت(ع) برپاست و همین سفره باعث نزدیک شدن قلب ها به همدیگر شده است.

 

فاضلی بیان کرد: شاید مسلمانان بسیاری در سراسر جهان باشند، ولی در هیچ جای دنیا مانند ایران به ویژه قم، محبت در میان مردم دیده نمی شود؛ زیرا مهر و محتبی که اهل بیت(ع) در میان شیعیان ایجاد کرده اند، آنها را به هم پیوند داده است و به همین خاطر در اینجا آرامش داریم.

منبع: حوزه

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان