به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، امیر محمدپور ضمن اعلام این خبر افزود: کتابخانه عمومی حجت الاسلام و المسلمین شمس گیلانی لنگرود روز دوشنبه7 دی ماه میزبان عضو هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتاب خوانان و مسئولین استانی و شهرستان لنگرود برای افتتاح طرح توسعه این کتابخانه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این روز بصورت همزمان 8 بخش ویژه کودک در کتابخانه های عمومی سراسر استان گیلان به بهره برداری خواهد رسید.


محمدپور گفت: با توجه به رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی در ایجاد بسترهای کتابخوانی از دوران کودکی و نهادینه کردن آن در میان خانواده ها ایجاد بخش ویژه کودکان در کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین برنامه های اصلی این نهاد در سال جاری است که در گیلان به همت کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی در حال اجراست.


گفتنی است مراسم افتتاح طرح توسعه کتابخانه عمومی حجت الاسلام شمس گیلانی لنگرود و افتتاح همزمان 8بخش ویژه کودک در کتابخانه های عمومی گیلان صبح روز دوشنبه راس ساعت 10 صبح در این کتابخانه برگزار خواهد شد. عملیات بهسازی و توسعه این کتابخانه با همکاری انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنگرود و نیز شهرداری انجام شد که با گسترش فضای مطالعه این کتابخانه بخش اعظمی از مشکلات فضای مطالعه در این شهرستان محقق شد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : دروغگوها

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان