به گزارش لنگرخبر، الهام فخاری با تبریک هفته وحدت و زادروز خجسته پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ششمین امام معصوم حضرت امام جعفر صادق (ع)، از حضور فعال و استقبال گسترده نخبگان و فرهیختگان کشور برای نامنویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به عنوان نشانه علاقمندی، پایبندی و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش مجلس آنلاین؛ مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با تاکید بر این همراهی پرشور و آگاهانه داوطلبان، فضای تداوم گشایش مدبرانه و زمینه سازی موثر برای تعامل سازنده سیاسی در کشور را مثبت و فراهم تحلیل کرد.

فخاری همچنین به تقاضای عمومی و خواسته فعالان سیاسی و احزاب مختلف مبنی بر پرهیز از برخوردهای سلیقه ای احتمالی اشاره و اظهار امیدواری کرد دست اندرکاران انتخابات، هیات های اجرایی و نظارت در روند. اقدام ها و بررسی صلاحیت ها این اعتماد ارزنده و نشاط اجتماعی را پاس بدارند.

وی درمورد مصوبات آخرین جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در جلسه امشب پیشنهاد جناب آقای عارف رییس شورا و تصویب سایر اعضا، مهندس علی صوفی، وزیر سابق تعاون به عنوان رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران انتخاب شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان