به گزارش لنگرخبر، ابراهیم رسولی مدیرمسئول هفته نامه «نماینده» در ششمین شماره این هفته نامه در یادداشتی نوشت: سال 88 با همۀ خاطرات تلخ و غم انگیزش گذشته است اما بعضی اوقات گذشته ها فراموش نمی شوند. از سران فتنه، باغی، حامیان فتنه، فعالان فتنه، ساکتین فتنه و خواص بی بصیرت تا مردم کوچه و خیابان، یاران بصیر رهبری، بسیجیان، حماسه سازان 9دی و ... همگی نامشان در تاریخ این سرزمین ثبت شده است. سال 88 برای مردم این آب و خاک یادآور تلخی های فراوانی است که هر جزء آن دل ها را خواهد سوزاند. اوج این تلخی به روز عاشورا رسید، روزی که حرمت سیدالشهدا در سرزمین عاشقانش هتک شد و مردم در حماسه ای چون 9دی چشم فتنه را کور کردند تا دست درازی به مقدسات ایران اسلامی برای دشمنان عبرت شود.

دراهمیت حماسه 9دی همین بس که رهبرانقلاب می فرمایند: مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرائط کنونی - که شرائط غبارآلودگیِ فضاست - این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (علیه السّلام) را می بیند. این کارها کارهائی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ همان طور که امام در یک موقعیت حساسی - که من بارها این را نقل کرده ام - به بنده فرمودند: «من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم». درست دید آن مرد نافذِ بابصیرت، آن مرد خدا.


(بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه 19/10/1388)


فتنه سال گذشته جلوه ای از توطئه دشمنان بود؛ فتنه بود. فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب دادن مردم. اما ناکام شدند. هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است. شما ملاحظه کنید؛ مردم ما در مقابله ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت - همان طوری که گویندگان و بزرگان و همه بارها گفته اند - یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. دشمنان ما باید این پیام را بگیرند. آن کسانی که خیال می کنند می توانند میان نظام و میان مردم جدائی بیندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است، مال مردم است.


(بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم استان گیلان 8/10/1389)


با اینکه چند سالی گذشته اما مروری بر حوادث آن ایام یادآور خیانت و اهمال افرادی است که در قالب مسئول یا خواص، آن هم در رده ها و جایگاه های مختلف بانی عمق فتنه ای شدند که قابل گذشت نیست. گرچه رأفت نظام اسلامی همواره بر سر آنان سایه افکنده اما یادمان باشد از آن روزها و آدم هایش و از امروز و غفلت نکنیم.


امروزی که ایام ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را می گذرانیم شاهدیم بسیاری از آن نقش آفرینان ایام فتنه با فراموشی عملکرد و مواضع خود، با وقاحت تمام پا به عرصه گذاشته و در صف ثبت نام انتخابات خوش رقصی می کنند گویی مردم فراموشکارند و آنان رند. حامیان و فعالان فتنه دیروز، منافقان امروز شده اند.


دیروز مقابل نظام بودند و امروز همچو گرگانی در لباس میش شعار حمایت از نظام و رهبری سر می دهند. از آن شیخ تارک ایران تا آن قلم بدست به نرخ روز آمده اند و در صف انتخابات به دنبال ورود به مجلس و خبرگان از هم سبقت می گیرند. مطمئنیم که شورای نگهبان بیدار است. یقین داریم که درایت و مدیریت حضرت آیت ا... جنتی اجازۀ نفوذ آنان را نخواهد داد اما بدانند مردم انقلابی ایران عاملان فتنه دیروز و هتاکان به عاشورای حسینی را در سالروز حماسۀ 9 دی فراموش نخواهند کرد.


9دی را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم، چون روزی است که مردم این مرز و بوم خلاف کوفیان عمل کردند و کنار رهبر خویش ایستادند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان