به گزارش لنگرنیوز، سید گل آقا پورعباس داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی لنگرود در حاشیه مراسم بزرگداشت روز بصیرت که در مسجد جامع برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : هدایت های الهی مقام معظم رهبری، بصیرت و در صحنه بودن مردم ولایی فتنه را شکست داد و آن را تبدیل به عامل افشای ماهیت پنهان خواص بی بصیرت کرد و نظام اسلامی ایران آن چنان قوی، مستحکم و باتجربه است که هر حرکت ضد نظام به ضرر نیروی مهاجم می شود و موجب سقوط جبهه تهاجم می گردد.

وی اضافه کرد : فتنه ۸۸ به دنبال محو کردن اسلام انقلابی، اسلام عاشورایی، انقلاب ولایی و سرکوب ولایت مداری بود بدین خاطر با نمادهای عاشورا، امام راحل و بسیج و مردم برخورد کرد، اما عاشورا، امام، ولایت و مردم پایدار ماندند و اصحاب فتنه مرده اند، هر چند فکر می کنند در فضای سیاسی ایران تنفس می کنند.



حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی اوج بصیرت ملت ایران بود



این داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس تصریح کرد : حماسه 9 دی به نوعی اتحاد بین ملت، حاکمیت و اعلام وفاداری به ولایت بوده است.



پورعباس خاطر نشان کرد : ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند.

9 دی ماه تبلور اراده الهی برای تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم حماسه نهم دی ماه تبلور و تجسم اراده ملی در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه برای پایان دادن به فتنه شکل گرفته از سوی دشمنان بود.

این داوطلب انتخاباتی با اشاره به این که حماسه 9 دی سبب افزایش بصیرت در اقشار مختلف مردم شد، افزود: این حماسه عظیم در حقیقت یک حرکت خودجوش مردمی بود که ملت بزرگ ایران اسلامی با اتکا به اعتقادات دینی و با بصیرت، پیوند عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب و دفاع از آرمان های انقلاب و ولی فقیه را اعلام کردند.

سیدگل آقا پورعباس تاکید کرد: عده ای در جریان انتخابات سال 88 دچار انحراف شدند و به جای حرکت در مسیر قانون، آن ناآرامی ها را به وجود آوردند که در نهایت به فتنه تبدیل شد و این در حالی است که هر عملی که سبب خوشحال کردن دشمن و تضعیف نظام شود یک کار غلط است.

این داوطلب مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد : حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری از رسالت های مردم ولایت مدار ایران است و کسانی که دم از دلسوزی نظام می زنند باید خود را در این مسیر قرار دهند.



وی ادامه داد: امروز حفظ آرمان و ارزش های نظام اسلامی برای ما تولید قدرت، غیرت و پیشرفت می کند و از این رو دشمن در صدد از بین بردن این مهم در جامعه بر آمده است.



پورعباس در ادامه با اشاره به اینکه جوانان و دانشجویان در آگاهی بخشی و بیداری مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: تحول و پیشرفت جوامع و مبارزه با تحجر از جمله مباحثی است که بیشتر بر عهده جوانان و قشر تحصیل کرده است، لذا نقش این قشر درحضور آگاهانه ملت درانتخابات بسیار لازم و ضروری است.



وی دستیابی و حفظ وحدت را سبب بازیابی هویت دانست و افزود: یکپارچگی و وحدتی که در جامعه شکل می گیرد ضامن کارایی سیستم و نظام ما است که امید است آن گونه که در برخی از مواقع رخ داده، مورد محافظت قرار گیرد.



داوطلب دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لنگرود بزرگترین پیام حماسه 9 دی را انسجام اجتماعی، وحدت و یکپارچگی عنوان کرد و اضافه کرد :  اصلی ترین عنصر در جامعه حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام اجتماعی است که ضامن کارایی کیان ما است.



پورعباس اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی خود را مدیون خون مطهر شهدا و فداکاری ایثارگران و مقید و متعهد به آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می دانم و دفاع از تمامیت نظام را یک رسالت و بلکه تکلیف شرعی قلمداد می کنم.

قدم برداشتن در مسیر ولایت را از وظایف اصلی خود میدانم

این نامزذ اتنتخاباتی اظهار داشت : در عصر کنونی و با وجود غیبت امام عصر (ع) همه ما به هدایت های مقام معظم رهبری مدظله العالی با توجه به درایت، عدالت، بصیرت و جایگاه معنوی ایشان اعتقاد داشته و همواره فرامین مقام معظم رهبری را بصیرانه و برای نظام راهگشا می دانیم.



سید گل آقا پورعباس در ادامه گفت: حقاً حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.



وی با بیان اینکه در همه حال قانون اساسی و همچنین فرامین رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب ما خواهد بود، تصریح کرد: در سال 88 عده ای بی بصیرت به منظور سو استفاده از شرایط موجود با بی بصیرتی قدم در راه قانون و ساختار شکنی نهادند و سعی داشتند جامعه را در مسیر التهاب و تنش پیش برند که با بصیرت و رهنمونهای موثر مقام معظم رهبری و روشنفکری مردم فضای فتنه کنار زده شد و 9 دی به عنوان روزی بزرگ، روز بصیرت و بیعت با آرمانهای اسلامی و انقلاب شکل گرفت.



پورعباس در پایان اظهار داشت : بنده همانند همان سالهای دفاع مقدس و دوران جهاد و شهادت، خود را بسیجی متعهدی میدانم که در فراسوی دیدگاه سیاسی خود مقید بودن به دین اسلام، ولایت فقیه و آموزه و آرمانهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید معظم است را در سرلوحه کارهای خود قرار می دهم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد :گناه بزرگ فتنه گران در سال 88 این بود که شبهه ای که در ذهنشان بود را بصورت چالش برای نظام مطرح کردند و با ایجاد دعوا ،گریبان یکدیگر را گرفتند، ایجاد اختلاف عمیق یکی از کارهای بسیار بد در فتنه 88 بود که الحمدلله خنثی شد .

پورعباس اذعان داشت :به هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب احترام می گذارم و هیچ مشکلی با هیچ جناحی ندارم و قدم برداشتن در مسیر ولایت را از وظایف اصلی خود میدانم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان