«کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، با گروهی از «فعالان زن» دیدار کرده است. «مایکل مان» سخنگوی اشتون ضمن اعلام این خبر، مدعی شده که این دیدار به مناسبت روز جهانی زن صورت گرفته است.

به گزارش لنگرنیوز، «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، با گروهی از «فعالان زن» دیدار کرده است. «مایکل مان» سخنگوی اشتون ضمن اعلام این خبر، مدعی شده که این دیدار به مناسبت روز جهانی زن صورت گرفته است.


آنطور که «لیز دوست» خبرنگار بی بی سی در صفحه توئیتر خود نوشته، «نرگس محمدی» یکی از 7 زنی بوده که اشتون با آن ها دیدار کرده است. دوست این زنان را مدافعان حقوق بشر در ایران توصیف کرده است. با این حال اشتون هنوز جزئیات این دیدار را منتشر نکرده است.

نرگس محمدی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در ارتباط مستقیم با شیرین عبادی که متواری و در انگلستان سکونت دارد بود و دستورات وی در راستای جنگ نرم و عملیات روانی علیه نظام عملیاتی می کرد.

 

انتشار بیانیه و اطلاعیه به مناسبتهای مختلف علیه ارکان مختلف نظام، تنظیم گزارشات فصلی به اصطلاح موارد نقض حقوق بشر در ایران، ملاقات با زندانیان سیاسی و سپردن پرونده وکالت آنان به وکلای کانون مدافعان، ملاقات آشکار و پنهان با سران جریان فتنه با هدف حمایت از آنان و القای وجود بحران در کشور و مطرح نمودن کانون مدافعان و شورای ملی صلح به عنوان جریانات مطرح در عرصه سیاسی کشور، اهدای جایزه باصطلاح حقوق بشر به منتظری یک هفته پیش از مرگش، همگی از اقدامات وی در مقطع پس از انتخابات سال 88 بوده است.

نرگس محمدی همسر تقی رحمانی است. تقی رحمانی شخصی است که پس از دادن تعهد به دستگاه های قضایی و امنیتی به طور موقت از زندان مرخص شده بود اما در اقدامی غیرقانونی و غیراخلاقی از کشور خارج و به محافل ضد انقلابی خارج از کشور پیوست./دانا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان