به گزارش لنگرخبر، در پی شهادت رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر توسط وهابیون آل سعود، هیئت عاشقان ولایت شهرستان لنگرود بیانیه ای صادر کرد.



«بیانیه هیئت عاشقان ولایت شهرستان لنگرود در محکومیت به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر توسط جنایتکاران آل¬سعود»



وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ. (بقره:154)

فَأَرَادَ أَن یَسْتَفِزَّهُم مِّنَ الْأَرْضِ فَأَغْرَقْنَاهُ وَمَن مَّعَهُ جَمِیعًا؛(اسراء: ۱۰۳)

*پس (فرعون) تصمیم گرفت آنان را از آن سرزمین ریشه کن سازد؛ ولی ما، او و تمام کسانی را که با او بودند، غرق کردیم.

پس از گذشت ماه ها از دستگیری ظالمانه عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر که به علت عدالت خواهی این مرد بزرگ و دفاع از حقوق مردم عربستان و به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و اعتراض به اعمال ظالمانه و بی عدالتی حاکمان آل سعود توسط مزدوران این رژیم صورت گرفت، شاهد خبر شهادت این عالم بزرگ توسط این رژیم بد نام در تاریخ12 دی 1394 می باشیم.

رژیم آل سعود با بهانه های واهی ،غیر منطقی و ساختگی خود همچون "اقدامات ترروریستی!" اقدام به صدور و بدون قائل شدن کوچکترین حقی برای شیخ نمر جهت دفاع از خود و بدون توجه به مطالبات بین المللی جهت آزاد سازی وی اقدام به اجرای حکم اعدام وی نمود.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه لنگرود ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر به محضر گرانقدر حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین تمامی مسلمانان و آزادگان جهان اعلام می داریم:

1- خون این شهید بزرگوار هرگز خشک نخواهد شد و همچون سیلی خروشان ریشه و اساس آل¬سعود وهابی صهیونیستی و دست نشانده های تکفیری آن ها در کشورهای منطقه را در هم خواهد پیچید و مزدوران آل سعود هرگز نپندارند که با این اقدامات جنایتکارانه می توانند در مقابل حرکت عظیم مردمی و اسلامی بایستند و بدانند که خون خواهان این عالم شهید دامان آنان را بر باد خواهد داد.

2- آل سعود چه در قضایای داخلی یعنی کشتار عالمان دین و شیعیان با بصیرت قطیف و چه در قضایای خارجی نظیر به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی¬گناه یمن و حمایت همه¬جانبه از قصابان داعش و ناامنی کشورهای اسلامی منطقه نشان داده است که منطقی جز زور را نمی¬فهمد، بنابراین باید منتظر عکس¬العمل¬های قاطع در مقابل رفتار جاهلانه و جنایتکارانه خود باشد.

3- آل سعود با این جنایت اخیر در عین اینکه بر سیاهی کارنامه ننگین خود افزوده، اوج ناکامی و ذلت خود را در پس شکست های پی در پی سیاسی و نظامی که در کشورهای منطقه به صورت مستقیم و یا نیابتی در جهت نوکری و منافع اربابان آمریکایی-صهیونیستی انجام داده را نشان داد؛ که می توان آن را نومید بخش زوال و فروپاشی قریب الوقوع این رژیم جنایتکار با همت شیعیان آزادیخواه عربستان و خط مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه دانست.

4- این جنایت اخیر را همسو با سیاست های امریکا جهت جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و رهبران این حرکت در کشورهای جهان از جمله دستگیری آیت الله شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در روزهای اخیر دانسته که توسط دست نشانده های بی خرد خود عملی می کنند.

5- آل سعود خائن بداند که هرچند آیت الله باقرالنمر را به شهادت رساند اما تفکر او نمرده و هرگز نمی¬میرد و راه آن شهید بزرگوار که راه قرآن و انبیاء الهی بوده ادامه خواهد داشت و چراغی روشن و هدایتگر در جهت آزادی سرزمین حجاز و پاکسازی آن از جاهلیت مدرن وهابی-صهیونیستی خواهد بود.

6-از تمامی مجامع بین المللی، سازمان ها و فعالان حقوق بشر و نهادهای اسلامی خواهانیم که در برابر این جنایت موضع گیری نموده و سایر جنایات که به صورت پی در پی توسط رژیم آل سعود صورت می گیرد را محکوم نمایند و اعمال لازم را به منظور احقاق حقوق شیعیان قطیف عربستان انجام دهند.

والسلام علی من التبع الهدی
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان