به گزارش لنگرخبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده، «خط قرمز ما در اصولگرایی از نظر سیاسی و عملی روشن است و آن خط قرمز اول نه گفتن به فتنه و دوم نه گفتن به جریان انحرافی است» همین جمله قاطع و روشن سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در اولین نشست خبری اش کافی بود، تا دکتر حدادعادل بار دیگر در تیررس تخریب، توسط وابستگان فتنه و هواخواهان جریان انحرافی قرار گیرد.

در همین راستا عبدالرضا داوری، مدیر مسئول سابق روزنامه شهروند و هم جریانی هایش با انتشار عکسی از غلامعلی حداد عادل و سید حسین نصر به نقل از حسین دهباشی، با پررنگ کردن سمتِ رییس دفتری فرح، برای حسین نصر به گمان خود در فضای مجازی به تخریب سوابق دکتر حداد پرداختند. تصویری که تنها پس از گذشت یکی دو روز،  با واکنش و تکذیب صریح حسین دهباشی مواجه شد.

 

 

حسین دهباشی در صفحه شخصی اینستاگرامش، در این خصوص نوشت: «دوستان عزیزم، چند روزی است که عکسی در گروه های مجازستانى و تلگرامی دست به دست می شود. با این شرح که آقایان اساتید حدادعادل، سیدحسین نصر و مرحوم احسان نراقى در پشت میزی که ادعا شده در انجمن شاهنشاهی حکمت و فلسفه است، گفتگو کرده و *در پایان نام اینجانب به عنوان منبع آن عکس* ذکر شده است.

لازم است این توضیح آورده شود، که *عکس مذکور نه به صورت مستقل بلکه در شمار ده ها تصویری است که در کتاب "حکمت و سیاست" (تاریخ شفاهی دکتر سیدحسین نصر) تالیف نگارنده منتشر شده* و در توضیح مندرج در کنار آن در صفحه 522 کتاب، هیچ اشاره ای به محل آن جلسه نشده و اینکه مثلا محل آن انجمن شاهنشاهی فلسفه باشد *از قول اینجانب نیست* کما اینکه احتمال بسیار می دهم، در محل دفتر *دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران عکسبرداری شده باشد.

دو دیگر، گرچه جناب آقای دکتر نصر، در مقطعی ریاست دفتر خانم فرح پهلوی را عهده دار بودند، اما تقریبا یقین دارم و از نحوه نشستن حضار نیز مشخص است که عکس مذکور مربوط به سالها قبل از آن مسئولیت باشد . چنانکه استاد نصر در خود کتاب نیز توضیح داده اند، رابطه ایشان با اساتید، همکاران و شاگردانى چون (علامه طباطبایی، شهیدمطهری و آقای حداد) در دوره کوتاه مسئولیت ایشان در دربار و به خاطر مخالفت سیاسی آن آقایان با ایشان قطع شده بود امیدوارم و خواهش میکنم که توضیح فوق الذکر، دست کم توسط همان دوستانی که عکس مذکور را از کتاب اینجانب به همراه توضیحی مبهم و کمابیش گمراه کننده و آنهم در ایام بررسی صلاحیت های نمایندگان دوره آتی مجلس، نقل کرده اند، باز نشر شود با مهر و احترام. حسین دهباشی»

با این وصف حال باید دید منتشرکنندگان این تصویر همراه با توضیحِ به قول حسین دهباشی«مبهم و کمابیش گمراه کننده» در صدد اشتباه واضحشان بر خواهند آمد...

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان