به گزارش لنگرخبر،متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:



بسم الله الرحمن الرحیم



بیانیه مدیریت ،اساتید وطلاب حوزه علمیه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان لنگرود درمحکومیت شهادت آیت الله نمر به دست رژیم منحوس آل سعود



وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون‏. (آل عمران، 169)



بار دیگر دست ددمنشانه استکبار از آستین جهالت و خباثت بیرون آمد و فرزندی دیگر از تبار سالار شهیدان (علیه السلام) را به شهادت رساند.



شیخ نمر باقر النمر که پس از چند سال اسارت و شکنجه به جرم آزادی خواهی و حق طلبی، امروز به ملکوت اعلا شتافت و به مقام منیع شهادت رسید، نمادی از اسلام گرایی اصیل و پیروی از سنت رسول کریم صلی الله علیه و آله بود.



بی شک خون پاک این عزیز سفر کرده، جنایتکاران وهابی مسلم نمای اسلام ستیز را رسواتر از گذشته خواهد کرد.



تنها عجب از مدعیان دروغین حقوق بشر است که چنین جرائمی را می بینند و از مجرمان حمایت می کنند، عجب از دموکرات های استبدادگرایی است که چنین حکومت مستبد و دژخیمی تحت چتر حمایتی آنها قرار دارد.



ای علمای اسلام فریاد برآرید که امروز حرمین شریفین در اسارت جهالتی خون خوار و مسلم نمایان اسلام ستیزی است که از گروه های تروریستی تکفیری حمایت می کنند. همان گروه هایی که بزرگترین ضربه را به چهره ی زیبای اسلام ناب وارده کرده و از این آیین رحمت و عدالت تصویری خشن و ظالم در ذهن جهانیان ایجاد کرده اند.



به هر حال: شمارش معکوس فروپاشی نظام فرتوت سعودی سرسپرده آغاز شده است، شهادت شیخ نمر باقر النمر، روند سقوط سعودیان را شتاب خواهد بخشید. شاهان و شاهزادگان شکمباره­ ی شهوت­ران، بزودی تاوان خون این شهدا و یک میلیون شهیدی که از پیروان اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه وآله) طی دوازده سال اخیر در جای جای منطقه بر زمین ریخته است را خواهند پرداخت. فسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون...



[gallery size="medium" columns="1" ids="43167,43168,43169,43170,43171" orderby="rand"]

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان