حجت الاسلام اشکوری در خصوص اقدامات اخیر حاجی پور گفت: متاسفانه ایشان با فشار “نماینده پر ادعای گیلان” از تهران مورد تایید قرار گرفتند. این نماینده رشت که در مجلس برای ایشان سینه چاک کرده بود باید پاسخگو باشد.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفتگو با ۸دی نیوز ضمن ابراز نگرانی از “اقدامات اخیر حاجی پور” به تشریح وضعیت این عضو شورا پرداخت و اظهار نمود: آقای حاجی پور قبلا نیز برای نمایندگی مجلس کاندیدا شده بودند که به دلیل تخلفات مالی رد صلاحیت شدند.

 

وی همچنین تأکید کرد: در هیات نظارت بر انتخابات شورا که بنده مسئولش بودم، ایشان و برخی دیگر از اعضا همان ابتدا رد صلاحیت شده بودند ولی متاسفانه با فشار “نماینده پر ادعای گیلان” از تهران مورد تایید قرار گرفتند. این نماینده رشت که در مجلس برای ایشان سینه چاک کرده بود باید پاسخگو باشد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اخیر شوراهای شهرستان رشت با بیان اینکه بنده و سایر همکاران هیات نظارت بر انتخابات به دلیل اعتراض به این اتفاق استعفا دادیم، ابراز نمود: بنده قبلا هم بارها تخلفات اینچنینی را پیشبینی کرده بودم.

 

حجت الاسلام اشکوری با اشاره به اینکه بنده فعلا کاری با اینکه یکی از اعضای شورا چند پست به فرزندش داده است ندارم، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در استان گیلان و اینکه فرزندان بسیاری از شهروندان با داشتن مدارک عالی هنوز بیکارند، در صورت صحت این موضوع این حرکت برخلاف وجدان و اخلاق و رانت خواری آشکار است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به سوابق سوء ایشان و همینطور دوستانشان، این نوع خلاف ها برای آنها عادی و بدیهی است و نشان دهنده این می باشد که نظر ما بر عدم صلاحیت ایشان کاملا درست بوده است.

 

این فعال سیاسی فرهنگی استان متذکر شد: اگر مردم ما هوشیار نباشند بدون شک تخلفات بیشتری از این جریانی که سو سابقه سیاسی و مالی دارند صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام اشکوری با تأکید بر اینکه متاسفانه فعلا شرایط سیاسی به نفع این افراد است و میتوانند جولان دهند، افزود: کارهای خلاف ایشان هرگز از منظر حق و چشمان تیزبین مردم پنهان نخواهد بود و در آینده ای نزدیک نتیجه آن را خواهند دید.

 

وی در پاسخ به این سوال که از مسئولین ارشد استان در این خصوص چه انتظاری دارید، اذعان داشت: بدیهی است که مسولان باید با دقت درباره این ماجرا تحقیق و بررسی کنند و در صورت صحت موضوع، با متخلفین برخورد کنند.

 

رییس هیات نظارت بر انتخابات اخیر شوراهای شهرستان رشت با بیان اینکه از شهردار محترم انتظار این را داریم که با افرادی که خلافکاری هایشان بر همه واضح است برخورد نماید، تأکید کرد: استاندار محترم که در راس مسئولین استان می باشد باید با این نوع خلافها برخورد قاطع کند.

 

این فعال سیاسی گیلان با اشاره به شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم و عملکردهای اخیرشان، تصریح کرد: دولتی که خودش را دولت راستگویان معرفی کرده، باید نشان دهد که با رانتخواران برخورد خواهند کرد تا رفتارشان حرفهایشان را تایید کند.

 

وی همچنین در پایان با اظهار تأسف خاطرنشان کرد: چون جناب حاجی پور از طرفدران آقای نوبخت است بعید می دانم حتی در صورت صحت موضوع، کسی بتواند با وی برخورد کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان