به گزارش لنگرخبر، عباس بایرامی امشب در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با اشاره به حضور یک هزار مهمان خارج از استان در این کنگره اظهار کرد: تمهیدات لازم توسط کمیته پشتیبانی با توجه به جذابیت ویژه گیلان در کنگره مذکور اندیشیده شده است.

وی از فضاسازی محیطی و شهری در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در شهر رشت خبر داد و افزود: برنامه اجلاسیه اصلی کنگره مذکور با نگاه هنرمندانه و آثار دفاع مقدس اجرا می شود.



مسئول کمیته برگزاری مراسم نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با بیان اینکه گروه های هنری طرح های مختلفی برای این کنگره در حال اجرا دارند، تصریح کرد: قرائت کلام الله مجید توسط قاری بین المللی گیلان در کنگره مذکور تلاوت می شود.



بایرامی اجرای اثر هنرمندانه با عنوان «مادر 3 شهید» هنگام قرائت قرآن را از جمله برنامه های اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان خواند و بیان کرد: نمایش ویژه «میرزا کوچک جنگلی» هم زمان با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود.



وی به پخش دیدار اعضای ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با مقام معظم رهبری در اجلاسیه اصلی این کنگره اشاره کرد و گفت: پخش برنامه مذکور می تواند زمینه سازی خوبی در اجلاسیه کنگره مذکور فراهم کند.



معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای برنامه «نامه ای به پدر شهیدم» در اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان، خاطرنشان کرد: فرزند شهید عطری مدافع حرم برنامه مذکور را با نوای نی محلی اجرا می کند.



بایرامی از گزارش سردار محمد عبدالله پور دبیرکل نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در اجلاسیه اصلی این کنگره خبر داد و یادآور شد: تمبر یادبود نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در اجلاسیه اصلی رونمایی می شود.



وی با بیان اینکه آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار در اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان به مهمانان خیر مقدم می گویند، اظهار کرد: رونمایی از 54 کتاب حوزه دفاع مقدس از جمله برنامه های اجلاسیه اصلی کنگره مذکور است.



مسئول کمیته برگزاری مراسم نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان به رونمایی از دو اثر هنری تابلوی چوبی و قالیچه با نگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اجلاسیه اصلی این کنگره اشاره کرد و افزود: پخش نماهنگ تولید صدا و سیمای مرکز گیلان در اجلاسیه مذکور تدارک دیده شده است.



بایرامی تصریح کرد: نمایش ویژه «قهرمان یعنی این» برگرفته از کلام مقام معظم رهبری نسبت به سردار جاویدالاثر حسین املاکی در اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان اجرا می شود.



وی تشییع نمادین پیکر شهید گمنام در داخل اجلاسیه اصلی نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: پیشنهاد می شود مداحی برنامه مذکور توسط مداحان مطرح کشور اجرا شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان