اولین دوره سمینار پزشکی ورزشی برای اولین بار در شرق گیلان در خصوص جلوگیری از آسیب های زانو و پوستی در ورزش توسط مدرسین فدراسیون پزشکی ورزشی در شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش لنگرنیوز ، اولین دوره سمینار پزشکی ورزشی برای اولین بار در شرق گیلان در لنگرود برگزار شد.

 

موضوع این سمینار در خصوص جلوگیری از آسیب های زانو و پوستی در ورزش بود که توسط مدرسین فدراسیون پزشکی ورزشی تدریس شد.

 

 دبیر این همایش گفت :امروزه تمام علوم زندگی را به تسخیر خویش در آوریم باز در خصوص علم جدید فیزیولوژی بدن ناتوانیم .

 

قاسم ترابی افزود : بیش از 6000 هزار ورزشکار سازمان یافته در لنگرود وجود دارد و این شهرستان گرچه از نظر جغرافیایی بسیار کوچک ولی قهرمانان و مربیان بسیار بزرگی را جا داده است که بارهها و بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران  را در میادین بین المللی به اهتزاز در آورده اند و نام لنگرود رابه کشور  معرفی نموده اند.

 

ترابی با بیان اینکه لنگرود از نظر قهرمانی ورزشی در رتبه سوم استان قرار دارد افزود : امروز ما نیاز داریم که اطلاعات ورزشی قهرمانان مربیان را افزایش دهیم تا مربیان بتوانند  براساس اصول علم در سیستم های آموزشی خود استفاده نمایند .

 

قاسم ترابی اظهار کرد : امروز شهرستان لنگرود آن پتانسیل را دارد که با ارتقای علمی در سطح شهرستان به طور فراگیر در عموم را یک فرهنگ بسازیم و اندکی بیشتر تلاش خود را در این راستا داشته باشیم در  علم ورزش در استان مقام اول را بدست می آوریم و در همین راستا اولین سمینار ورزشی را در شهرستان لنگرود برای دانشجویان و قهرمانان و ورزشکاران برگزار نموده ایم و انشاالله هم در نظر داریم دوره  های جدیدی برای جلوگیری از آسیب های درد کمر کاهش وزن و در خصوص تغذیه (افزایش وزن و ...) برای عموم در شهرستان لنگرودبرگزار نمائیم .

 

در این مراسم دکتر محمد حق شناس (رییس هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان) ، خانم دکتر مریم اسدی مدرس فدراسیون ، دکتر رضا رکنی جراح ارتوپد و آرتروز کوب از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در خصوص موضوع سیمنار مطالبی را بیان کردند.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان