در هفته جاری شاهد انتشار خبری مبنی بر ممنوع الورود شدن خبرنگار یکی از سایتهای لنگرود بخاطر انتشار برخی از اخبار بودیم. خبرنگار 8دی نیوز در گفتگویی با کمال محمد بیگی شرح ماجرا را جویا شد.

به گزارش لنگرنیوز ، در هفته جاری شاهد انتشار خبری مبنی بر ممنوع الورود شدن خبرنگار یکی از سایتهای لنگرود بخاطر انتشار برخی از اخبار بودیم.

 

خبرنگار ۸دی نیوز در گفتگویی با کمال محمد بیگی شرح ماجرا را جویا شد.

 

بیگی در مورد ارتباطش با خبرنگاران گفت: من باهمه خبرنگاران ارتباط بسیار خوبی دارم  و با خبرنگاران رسمی تحت نظر ارشاد هیچ مشکلی ندارم. لذا به روابط عمومی گفتم خبرنگاران روزنامه و یا سایت هایی که زیر نظر ارشاد هستند برای ورودشان مشکلی پیش نیاید.

 

وی ضمن متهم نمودن خبرنگار مذکور به تشویش اذهان عمومی بیان داشت: ورود همه خبرنگاران به فرمانداری آزاد است و از زمان ورود به فرمانداری از معدود فرماندارانی هستم که دوست دارم در همه جلسات خبرنگاران حضور داشته باشند.

 

وی در مورد ممانعت از ورود خبرنگاران به فرمانداری بیان داشت : من این خبر را “صد در صد تکذیب”، “تکذیب  اندر تکذیب” می کنم.

 

وی در پاسخ به این مساله که اکثر سایتهای خبری محلی دارای مجوز رسمی نبوده و تنها تایید ثبت از ارشاد دارند گفت: هیچ فرقی نمی کند ، آن خبرنگار هم در جلسات قبلی ما بود ، ما میخواهیم به او بگوییم که این کارها خوب نیست و این نوع خبرها باعث ناراحتی مسئولین و مردم لنگرود می شود. به هرحال ما به هیچ وجه کسی را ممنوع الورود نکردیم و با خبرنگاران ارتباطمان بسیار حسنه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان