به گزارش لنگرخبر، به نقل از  پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ علی اوسط گرجی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت : درپی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی نور مبنی براین که شخصی ناشناس به نمایندگی یکی از شرکت های صنعتی در ازای خرید پنج هزار کیلو برنج یک فقره چک 410 میلیون ریالی مسروقه تحویل وی داده موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود : ماموران با بررسی های همه جانبه و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند متهم به نام ' حمید – ق ' و همدستش به نام ' حمید – ع ' را شناسائی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند .

گرجی پور تصریح کرد : متهم در بازجوئی ها تاکنون به 3 فقره کلاهبرداری از کشاورزان و فروشگاه های بزرگ برنج در شهرستانهای ساری ، لنگرود و نور و خرید 15 هزار کیلو برنج با ارائه چک های مسروقه از شرکت موصوف به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتراف کردند .

گرجی پور با اشاره به این که بررسی ها و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد ، از شهروندان خواست : با هوشیاری وتوجه به هشدار های پلیس اجازه سوء استفاده عده ای مجرم که کلاهبرداری را راهی برای بدست آوردن سرمایه های هنگفت خود قرار داده اند ندهند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان