به گزارش لنگرخبر، فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در دومین جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: انجام کارهای تربیتی و بصیرتی بدون داشتن ابزار، تجهیزات و مربی ممکن نخواهد بود و امروز حلقات صالحین اقدامات ویژه ای در زمینه های عقیدتی، تربیتی، سازندگی، رزمی و فرهنگی  انجام می دهند.



وی تشکیل جامعه اسلامی را یکی از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: بیداری اسلامی در جهان و تشکیل مقاومت اسلامی نتیجه  اقداماتی است که توسط شهدای 8 سال دفاع مقدس انجام شده است.



سرهنگ سید حبیب حسینی از فعالیت 691 حلقه صالحین در بخش بسیج محلات و جامعه زنان و بسیج اقشار خبر داد و افزود: امروز حلقات صالحین در زمینه های مختلف فعال و شاهد شکوفایی این حلقات هستیم و دومین جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین نیز با هدف ایجاد رقابت سالم ، تقویت انگیزه و ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین بسیجیان برگزار شد.



فرمانده سپاه ناحیه لنگرود ادامه داد: 12 حلقه متربیان، سه حلقه سرگروه های صالحین و یک سایت برتر صالحین در دومین جشنواره برترین های حلقه های صالحین تجلیل شدند.



وی به فرازهایی از دعاهای امام سجاد(علیه السلام) اشاره و اذعان کرد: " خدایا ما را از اسراف و زیاده روی بازدار و در معاش و مسائل اقتصادی مرا میانه رو گردان و روش نیکو زندگی کردن را به من بیاموز و روزی مرا اسباب و وسایل حلال قرار بده" که عمل به گوشه ای از فرمایشات این امام بزرگوار تغییر و تحولات گسترده ای را به دنبال دارد.



[gallery size="medium" columns="1" ids="43521,43522,43523,43524,43525,43526,43527,43528"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان