توهین روزنامه شرق به حسین رضا زاده

۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۰۷:۱۸ چاپ کد خبر: 4365

معصومه آباد گفت: نبش قبر کردن انتخاب شهردار توسط کسانی صورت می گیرد که دنبال مساله سازی هستند و دغدغه مردم را ندارند.

به گزارش لنگرنیوز ، پس از انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، رسانه های اصلاح طلبان اقدام به فعالیت های تخریبی علیه این انتخاب و همچنین عملکرد قالیباف در شهرداری تهران پرداخته و با انتشار مصاحبه ها و اخبار گوناگون سعی نمودند تا این انتخاب را اشتباه معرفی نمایند؛ این رویکرد تخریبی اصلاح طلبان تا جایی پیش رفت که حتی روی به تخریب یکی از اعضای اصلاح طلب شورا به دلیل رای به قالیباف آوردند. در آخرین مورد از این حاشیه سازی ها روزنامه اصلاح طلب شرق در سالنامه خود مدعی شده که پیرهادی در هنگام رای گیری انتخاب شهردار تهران برگه رای حسین رضازاده را از وی گرفته و بر روی آن کلمه قالی را نوشته است!


* رضا زاده شخصیت مستقلی دارد


در همین رابطه معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با فرهنگ نیوز تصریح کرد: آقای رضا زاده از شخصیت مستقلی برخوردار است و خود تصمیم گیرنده است و چنین ادعایی توهین به شخصیت آقای رضا زاده است.


معصومه آباد گفت: اخیرا روزنامه شرق مطلبی در خصوص جلسه انتخاب شهردار در شورای شهر تهران منتشر کرده است که به نظر کار عبثی می آید؛ چرا که نبش قبر کردن انتخاب شهردار توسط کسانی صورت می گیرد که دنبال مساله سازی هستند و دغدغه مردم را ندارند.


وی تصریح کرد: شهر دار تهران انتخاب شد و آقای پیرهادی نیز نقشی در این جریان نداشتند در عین حال آقای رضا زاده از شخصیت مستقلی برخوردار است و خود تصمیم گیرنده است و چنین ادعایی توهین به شخصیت آقای رضا زاده است.


به گفته آباد؛ شهر تهران آنقدر مساله و مشکل دارد که باید آنها را ریشه یابی کرده و برایشان راه حل پیدا کرد از این رو نباید به 9 ماه پیش بازگشت.


شایان ذکر است حسین رضازاده بعد از انتشار این خبر و اتهام وارده به خود توسط سالنامه شرق عنوان داشت این خبر ، کذب محض است و پیرهادی حتی نزدیک من هم حضور نداشت و موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان