به گزارش لنگرخبر،۱۲ دی ماه روزی که می بایست به عنوان روز رشت در تاریخ این شهر ماندگار شود در سایه برخی بی توجهی ها، به روزی برای راه اندازی کارناوال گناه و رقص مختلط دختر و پس نامحرم در شهر مبدل شد.

روزی که می بایست توام با بازآفرینی رشادت های سرداران بزرگ و شهیدان سرافزاری باشد که در محل برپایی این کارناوال های گناه، با مادر همسر و فرزندان خود وداع کرده و پرده در پرده افلاک گشودند، متاسفانه به دلیل برخی سوء تدبیرها به روز نمایش رقص دختران بزک کرده تبدیل شد و چیزی جز ناراحتی و سرخوردگی جوانان ارزشی و شهروندان متدین و ولایی به همراه نداشت.

در روزی که آیت الله نمر، شهید دست پرورده مکتب خمینی کبیر توسط جلادان سفاک سعودی به شهادت رسید و تمامی شیعیان جهان و رهبر آنان را عزادار کرد، دختران در رشت به رقص و شادی پرداختند!

حالا اما همان حنجره هایی که همواره باد در غبغب انداخته و خود را اردتمند شهدا معرفی کردند، دچار سکوت خفقان آوری شده اند و شهردار رشت و مسئولان شهرداری سکوت معناداری را در پیش گرفته اند!!

در حالی که برخی از اعضای مدعی اصولگرایی در شورای اسلامی شهر رشت هیچ عکس العملی نسبت به اتفاقات اسفناک روز رشت نشان نداده و سکوت را بهترین سیاست دانسته و شهردار و روابط عمومی شهرداری رشت هیچ پاسخی به دغدغه های مردم متدین و اعتراضات شهروندان ارزشمدار نمی دهند و خاطیان اصلی و دست اندرکاران پشت پرده این مراسم را به مردم معرفی نمی نمایند، گویا آوازه این اتفاقات شرم آور به آن سوی مرزها هم رسیده و شبکه صهیونستی “من و تو” که با بودجه خاندان سلطنتی انگلیس دایر شده است، به انعکاس رقص دختران در روز رشت می پردازد و از اعتراض اصولگرایان و مردم ارزشی و متدین تاسف می کند!! 

گفتنی است قسمت هایی از این ویدیو به علت پوشش نامناسب مجریان برنامه در این شبکه صهیونستی به رنگ مشکی نمایش داده شده است.

 تحریریه خزر ضمن عرض پوزش از خوانندگان محترم و شهروندان متدین، به آن دلیل که برخی از مسئولین و رسانه ها در این خصوص روزه سکوت گرفته اند و برخی دیگر ادعا کرده اند که در روز رشت، هیچ منکری به وقوع نپیوسته است، قسمت های دیگری از فیلم چگونگی برگزاری این جشن مختلط را منتشر می کند. امید است مسئولین محترمی که امروز به هر دلیلی سکوت را مصلحت دانسته اند، به یاد داشته باشند که کرسی مدیریتی خود را مدیون خون پاک شهدایی هستند که در همان میدان شهدای ذهاب، با بدرقه مادرانشان به جمع مدافعان حرم پیوستند و پرده در پرده افلاک گشودند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان