کمر مفتی اعظم سعودی شکست

۱۳۹۲/۱۲/۲۵ ۰۷:۰۰ چاپ کد خبر: 4393

مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(ع) و شیعیان دارد بر اثر زمین خوردن و شکستی از ناحیه کمر در یکی از بیمارستانهای عربستان بستری شد.

به گزارش لنگرنیوز، منابع عربستان گزارش دادند که مفتی کل عربستان سعودی روز شنبه 24 اسفندماه در بیمارستان نیروهای امنیتی این کشور بستری شده است.

براساس این گزارش، عبدالعزیز آل الشیخ به علت زمین خوردن در خانه دچار شکستی در ناحیه کمر شده و پس از انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.

 

مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(ع) و شیعیان دارد از نسل محمدبن عبدالوهاب موسس وهابیت است و پس از بن باز متصدی این منصب شده و نابینایی اش از جمله ویژگی هایست که از همان ابتدا جلب توجه می کند.

 

یکی از اطرافیان نزدیک آل شیخ اعلام کرده که مشکل حادی برای مفتی اعظم پیش نیامده و درحال حاضر اوضاع جسمانی وی مساعد اعلام شده است.

 

این مفتی وهابی که در حال حاضر در حکومت عربستان از جایگاه وزارت برخوردار است در سال 1362ق در شهر مکه به دنیا آمده و فرزندش در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده اند.

منبع: ابنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان