جشن ویژه و متفاوتی قرار است در شب چهارشنبه سوری با اجرای موسیقی زنده در رشت برگزار شود در حالی که مدیرکل ارشاد گیلان گفته بود در ایام فاطمیه به هیچ نوع کنسرت موسیقی مجوز نخواهیم داد.

 به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز، علی اسماعیل پور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان حدود دوهفته پیش در نشست امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به برگزاری کنسرت های موسیقی در گیلان اظهار کرده بود که در تاریخ ۲۰ اسفند به بعد بدلیل فرا رسیدن ایام فاطمیه به هیچ کنسرتی مجور نخواهیم داد.

 

حال بعد از گذشت یک هفته از این اظهارات یکی از آژانس های هواپیمایی رشت پیامک های انبوهی به همراه شماره تماس برای برخی از مردم شهر ارسال نموده که در این پیامک نوشته بودند: “جشن باشکوه چهارشنبه سوری با شام مفصل و پذیرایی کامل به همراه برنامه نوین “.

 

خبرنگار ۸دی نیـوز ضمن تماس با شماره های موجود در پیامک از مسسئول مربوطه در خصوص برنامه های این جشن سوال نمود که وی در پاسخ گفت: مهدی مقدم و بهنام صفاریان کنسرت زنده موسیقی برگزار می کنند و بازیگران صدا و سیمای گیلان هم به اجرای برنامه طنز می پردازند.

وی با بیان اینکه این مراسم در تالاری نرسیده به میدان بار ولی عصر(عج) رشت برگزار می شود خاطرنشان کرد: بعد از صرف شام با غذاهای متنوع مراسم ویژه چهارشنبه سوری و آتش بازی خواهیم داشت.

 

این مسئول در ادامه تاکید کرد: از اداره کل ارشاد گیلان هم برای برگزاری این جشن مجوز گرفته ایم!!!

 

حال این سوال در ذهن مردم به وجود می آید که چطور ممکن است در ایام فاطمیه و آن هم شب چهارشنبه سوری کنسرت موسیقی با مجوز ارشاد برگزار شود در حالی که مدیر کل ارشاد تاکید کرده بود هیچ مجوزی از تاریخ ۲۰ اسفند به بعد صادر نمی گردد؟!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان